Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze spelen de groepsfases alsof ze vanzelf groepswinnaar worden, en daarna met schrik om te verliezen.Vraag aan wie wat van voetbal kent, waarom zijn de RD altijd zo slecht als het erop aan komt?
2 wk's en 2 ek's geleden.Altijd? Toch maar mooi brons gepakt in Rusland.
Ik las dat die allemaal tegen Iran zouden zijn.Grote Iraanse diaspora daar in LA.
Ja dat is dus het meest frustrerende he. Die wisselt als het kalf al verzopen is of hoe gaat de uitdrukking ook weerGeen wissels na de rust, Lukaku wss heel de match erop en in minuut 88 gaat Rudi Vanaken erin brengen.
tegen het regime.Ik las dat die allemaal tegen Iran zouden zijn.
serieus in de minderheid. de meeste rode truitjes zijn Amerikanen die voor deze match gekozen hebben om voor België te supporterenWaar zijn onze Belgische fans eigenlijk? Als je 8.000 dollar pp neertelt voor dit reisje mag je geluid maken voor je land verdorie!!
Of zijn ze hotdogs voor 24 dollar aan het eten?
Ervaring met de bus parkeren. Dan krijg je dit..En te bedenken dat die Iraniërs in de voormiddag de Straat van Hormuz nog aant blokkeren waren
Ongelooflijk dat Garcia start met Lukaku als je dit triest schouwspel ziet. Doe je niemand een plezier mee. Noch onze 11, noch Lukaku.
En KDB, waw, die is, afgegleden naar niveau Brüls bij SK Beveren.
Wat is die beeldkwaliteit op dat scherm achter de analisten trouwens? Hahaha 240p

Dan zet ik mijn tv afWedden dat hij Castagne voor De Cuyper gaat vervangen i.p.v. voor Meunier

Geluid maken ze niet. Terwijl het geluid orkanisch aanzwelt als Iran even over de middellijn durft te komen.serieus in de minderheid. de meeste rode truitjes zijn Amerikanen die voor deze match gekozen hebben om voor België te supporteren
Tenenkrommend dat verslag in Antwerpen.
Maar goed, tijd voor het echte werk nu
Ik ga toch voor Lukebakio ipv Saelemaekers als zijn eerste wissel.Wedden dat hij Castagne voor De Cuyper gaat vervangen i.p.v. voor Meunier
Ik las dat die allemaal tegen Iran zouden zijn.
Nee dus. Ze schreeuwen hun moederland naar een resultaat. Althans dat proberen ze.
Waar zijn onze Belgische fans eigenlijk? Als je 8.000 dollar pp neertelt voor dit reisje mag je geluid maken voor je land verdorie!!
Of zijn ze hotdogs voor 24 dollar aan het eten?