[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ik had nu ook geen doelpuntenkermis verwacht. Typische frustrerende match tegen een ploeg die alles op slot gooit. We hebben dit WK al keer gezien hoe betere ploegen dan de Duivels niet tot scoren komen tegen tegenstanders die minder zijn dan Iran.

Natuurlijk mag zo'n Meunier nooit in de basis starten, en is het hier nu heel duidelijk dat Lukaku matchritme mist. Meunier moet er echt af. Pardo en Vanaken moeten er op.

Grote Iraanse diaspora daar in LA.
Ik las dat die allemaal tegen Iran zouden zijn.

Nee dus. Ze schreeuwen hun moederland naar een resultaat. Althans dat proberen ze.

Waar zijn onze Belgische fans eigenlijk? Als je 8.000 dollar pp neertelt voor dit reisje mag je geluid maken voor je land verdorie!!
Of zijn ze hotdogs voor 24 dollar aan het eten?

Ongelooflijk dat Garcia start met Lukaku als je dit triest schouwspel ziet. Doe je niemand een plezier mee. Noch onze 11, noch Lukaku.
En KDB, waw, die is, afgegleden naar niveau Brüls bij SK Beveren.

tegen het regime.
Waar zijn onze Belgische fans eigenlijk? Als je 8.000 dollar pp neertelt voor dit reisje mag je geluid maken voor je land verdorie!!
serieus in de minderheid. de meeste rode truitjes zijn Amerikanen die voor deze match gekozen hebben om voor België te supporteren

Trossard vond ik best goed, veel inzet.
We zijn 3 helften ver in dit WK en België heeft zelf nog niet gescoord tegen 2 flutploegen, dat zegt wel alles.

Nee dus. Ze schreeuwen hun moederland naar een resultaat. Althans dat proberen ze.

Volkslied niet gehoord dat was boe boe boe

Terug
Bovenaan