Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit WK heeft echt alles om 1 groot fiasco te worden toch?

De Europeaan lust het niet, verkeerde tijdstip, gekochte voetbalfans, een thuisland van niveau-Eupen en door dat tijdstip een hoop blessures.
 
Dit WK heeft echt alles om 1 groot fiasco te worden toch?

De Europeaan lust het niet, verkeerde tijdstip, gekochte voetbalfans, een thuisland van niveau-Eupen en door dat tijdstip een hoop blessures.
De beleving gaat veel minder zijn inderdaad. Zeker ook ter plaatse, maar uiteraard ook in onze contreien. Maar het gaat toch vooral staan of vallen met het voetbal dat we te zien gaan krijgen.

Zijn die blessures echt zo talrijker dan gewoonlijk op een EK/WK? Misschien wel (vooral ook door de zeer korte voorbereidingsperiode), maar anderzijds ga je nu misschien wel minder uitgebluste spelers hebben dan op het einde van een lang en zwaar seizoen?

Uiteindelijk gaan we achteraf toch het voetbal onthouden denk ik. Als we hier een paar knappe wedstrijden te zien krijgen, spelers die uitblinken en een verdiende WK, dan zijn het toch vooral die zaken waar we binnen 10 jaar nog eens op gaan terugkijken.

En dan is vooral de vraag of de FIFA ooit nog overstak zal gaan om een WK op dergelijke manier/plaats te organiseren... (vermoedelijk wel :unsure:)
 
Dit WK heeft echt alles om 1 groot fiasco te worden toch?

De Europeaan lust het niet, verkeerde tijdstip, gekochte voetbalfans, een thuisland van niveau-Eupen en door dat tijdstip een hoop blessures.
Op zich heeft imo ieder land recht op WK te organiseren. Was het hun keuze om dat in de winter te doen, dacht van niet?

Ze hebben ook al WK wielrennen, atletiek, .. gehad
 
Op zich heeft imo ieder land recht op WK te organiseren. Was het hun keuze om dat in de winter te doen, dacht van niet?

Ze hebben ook al WK wielrennen, atletiek, .. gehad
Tuurlijk, dat is ook waar.

Maar net zoals bij de Superleague zou ik toch de instanties efkes willen aanbevelen de supporters niet te vergeten. Het hoeft zeker niet voor de Europeaan alleen draaien.
Enfin we gaan het zien allemaal.
 
Tuurlijk, dat is ook waar.

Maar net zoals bij de Superleague zou ik toch de instanties efkes willen aanbevelen de supporters niet te vergeten. Het hoeft zeker niet voor de Europeaan alleen draaien.
Enfin we gaan het zien allemaal.
Wat zijn wij toch naïef hé als je dat zo bedenkt... De supporters niet vergeten :laugh: - hoeveel van die clubeigenaars of weet ik veel wat zouden daar van wakker liggen. Zakken vullen ja dadde :sop:
 
88-C32-A12-BB53-4460-9-E18-62-B1360-EA8-DE.jpg
 
Vincent Janssen zou spelen bij Nederland tegen Senegal volgens de radio. Met alle respect, maar van toppers als een Van Nistelrooij, Kuyt, Huntelaar en Van Persie naar Janssen...
 
Vincent Janssen zou spelen bij Nederland tegen Senegal volgens de radio. Met alle respect, maar van toppers als een Van Nistelrooij, Kuyt, Huntelaar en Van Persie naar Janssen...
Dat is ook overleven tot Depay terug fit is... (net als wij a.s.a.p. Lukaku fit moeten krijgen)

Uiteraard is zelfs Depay niet van het niveau Van Persie, Van Nistelrooij enz.
(wat doet Kuyt in jouw lijstje? :unsure:)
 
Bwa als Janssen zich kan ontpoppen als een ‘killer’. Kijk naar Miroslav Klose, je zou hem vijf Frank geven en de weg naar het basketbalveld tonen maar die had ongelofelijke kwaliteit in de carré door zijn killer instinct.
 
Bwa als Janssen zich kan ontpoppen als een ‘killer’. Kijk naar Miroslav Klose, je zou hem vijf Frank geven en de weg naar het basketbalveld tonen maar die had ongelofelijke kwaliteit in de carré door zijn killer instinct.
Klose was natuurlijk wel een vlotscorende spits bij 1 van de beste ploegen ter wereld. Janssen kreeg ze in Mexico nog niet eens erin gelegd.

Edit: of in Engeland

Edit 2: of in Turkije
 
Klose was natuurlijk wel een vlotscorende spits bij 1 van de beste ploegen ter wereld. Janssen kreeg ze in Mexico nog niet eens erin gelegd.

Edit: of in Engeland

Edit 2: of in Turkije
Daarom dat ik in de voorwaardelijke wijs schreef, nadat ik zijn stats zag 🤣
 
Dat is ook overleven tot Depay terug fit is... (net als wij a.s.a.p. Lukaku fit moeten krijgen)

Uiteraard is zelfs Depay niet van het niveau Van Persie, Van Nistelrooij enz.
(wat doet Kuyt in jouw lijstje? :unsure:)
Kuyt was persoonlijke voorkeur, zag die altijd graag spelen en maakte ook z'n nodige goals.
Wilde gewoon zeggen dat Nederland altijd toppers heeft gehad in de aanval als middenveld, nu is 't toch wel ff een heel groot contrast.
Janssen is een prima spits voor de JPL en misschien nog een rechterrij club uit een topcompetitie, niet wat we van Oranje gewoon zijn he.
 
Succes aan onze noorderburen!

Wel gek dat daar plots de keeper van Heerenveen in doel staat :wtf:
Verdediging met Ake, Van Dijk en de Ligt is wel internationale top natuurlijk. Dat is Man City - Liverpool - Bayern :crazy:
 
Ik heb Noppert al een paar keer bezig gezien en is niet echt een vliegenvanger. Tegen PSV heeft hij er een paar gemaakte goalen uitgehaald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan