Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn de 2 verdedigers die achter de gk staan die ervoor zorgen dat de positie van de gk irrelevant is voor de offsideberekening.
Maar die ene staat er toch niet achter? De kont van die keeper staat toch nog meer achteruit?

Al kan het wel nog altijd een correcte beslissing zijn maar het is een verkeerd beeld
 
Maar die ene staat er toch niet achter? De kont van die keeper staat toch nog meer achteruit?

Al kan het wel nog altijd een correcte beslissing zijn maar het is een verkeerd beeld

Als ik zwaar inzoom op de GSM lijkt de voet van de verdediger dichter bij de achterlijn te zijn dan de kont van de keeper. En de knie van de aanvaller is er nog dichterbij.

Maar ik zeg het, nanometers.
 
Ik geef mijn fout ruiterlijk toe dan, ze zullen ook top officials hebben laten zetten vermoed ik om zulke fases te kunnen rulen...

Dan toch niet zo erg als eerst gedacht
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Scheidsrechter en VAR is van Italie. Tijdens openingsmatchen duiden ze meestal wel goeie refs aan. Tis later in de groepsronde dat de gekke dingen gaan gebeuren.
 
Momenteel foto's aan het trenden op Twitter van duizenden lege stoeltjes in het stadion. Qatari precies niet zo'n grote fans meer als ze aan het verliezen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan