Party/Festival Graspop 2024

Nog steeds geen donderdagticket kunnen scoren 😔
Idem, wil heel graag Tool nog zien.

Altijd te laat op Ticketswap. Zelfs al ben ik op mijn gsm bezig en klik ik instant. Er was een tijdje een soort van loterij (je had 1min om in te schrijven en dat werd er uit pakwerg 200/300 deelnemers eentje geloot), maar dat is dus weer gedaan precies.
 
Ik vrees ervoor maar hopelijk komen er nog wat wijzigingen in hun setlist voor de Europese Tour.
Bijna de helft van al hun nummers komt uit Fear Inoculum.
 
Ik vrees ervoor maar hopelijk komen er nog wat wijzigingen in hun setlist voor de Europese Tour.
Bijna de helft van al hun nummers komt uit Fear Inoculum.
Zitten wel zeer goeie nummers tussen. Pneuma is mijn overall favorite geworden
 
Voor mij zal het ook de laatste zijn denk ik. Blijft toch griezelig duur..
Vorig jaar Lorna Shore van hééél ver gezien, helaas.

Slaughter to prevail komt wel, benieuwd met hoeveel blutsen ik daaruit ga komen.
 
Haha ja, eigenlijk onbegrijpelijk. Ik ben ook altijd wat ziek de week erna omdat je 5 dagen amper slaapt en begint te drinken van 12u 's middags.
Erg genoeg wou ik er vorig jaar mee stoppen omdat de groep vrienden, voor mij toch dé reden, toch altijd kleiner werd. Boeken ze gvd al 2 jaar op rij een topaffiche na jaren bagger 😅

Al een geluk dat Alcatraz de stenen uit de grond zuigt voor mij dit jaar dus ik doe maar 1 groot festival deze zomer.
 
Uriah Heep, Blind Guardian en Kamelot op de Jupiler Stage.... hoe verzinnen ze het. Zeker Blind Guardian daar zetten gaat toch wel een beetje een fout blijken hoor. Ook omdat die tegenover Limp Bizkit op de main staan, da´s niet meteen dezelfde vijver qua publiek.
Tenzij die Jupilerstage niet meer dat wijkfeest-podium-net-1-stap-boven-wat-paletten-op-bierbakken is,weggemoffeld in zo´n verloren hoekske zoals vroeger(2j geleden)
 
Uriah Heep, Blind Guardian en Kamelot op de Jupiler Stage.... hoe verzinnen ze het. Zeker Blind Guardian daar zetten gaat toch wel een beetje een fout blijken hoor. Ook omdat die tegenover Limp Bizkit op de main staan, da´s niet meteen dezelfde vijver qua publiek.
Tenzij die Jupilerstage niet meer dat wijkfeest-podium-net-1-stap-boven-wat-paletten-op-bierbakken is,weggemoffeld in zo´n verloren hoekske zoals vroeger(2j geleden)
Jupiler Stage is echt een volwaardige stage geworden. Zal het niet vergelijken met een main maar kan redelijk wat volk staan. Gezien de vele andere bands die er spelen hoop ik wel dat ze het nog iets zullen vergroten.
 
Jupiler Stage is echt een volwaardige stage geworden. Zal het niet vergelijken met een main maar kan redelijk wat volk staan. Gezien de vele andere bands die er spelen hoop ik wel dat ze het nog iets zullen vergroten.
De laatste keer dat ik daar wou gaan kijken was 2j geleden voor Dog eat dog en toen was dat echt wel veel te klein eigenlijk, vooral de indeling dan zo weggestopt achterin en de PA die redelijk ambetant stond tov van waar ge dat stuk terrein opwandelde.
 
Terug
Bovenaan