Om 1 dag makkelijk op en af de parking te geraken en propere toiletten vind ik de VIP-tickets zeker een meerwaarde (en cocktails drinken op het VIP-deck natuurlijk
).
).Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
Ik heb inderdaad een festivalticket enerzijds en een (gratis) bijhorend parkingticket anderzijds. Ik dacht dat er, net zoals bij de gewone combitickets een maximum zat op het aantal parkingtickets dat je kon bijbestellen? Misschien had die verkoper daarom geen parkingticket aangevraagd maar wel iemand anders van zijn groep.Iemand ervaring met de VIP parking? @BlackOccult wellicht al zeker?
Ik heb VIP tickets gekocht voor donderdag voor Ticketswap, maar geen idee of die VIP parking daarin vervat zit. Op de website staat dat je de VIP parking mee moet bestellen bij het VIP ticket, maar is dit dan een apart ticket?
Hm, dat is wel wat balen natuurlijk. Nog 15 euro extra gaan ophoesten voor een slechtere parking met een duurder dan normaal VIP ticket klinkt niet zo tof..Ik heb inderdaad een festivalticket enerzijds en een (gratis) bijhorend parkingticket anderzijds. Ik dacht dat er, net zoals bij de gewone combitickets een maximum zat op het aantal parkingtickets dat je kon bijbestellen? Misschien had die verkoper daarom geen parkingticket aangevraagd maar wel iemand anders van zijn groep.

Ik hoor van vrienden van me die elk jaar VIP gaan dat het jaar na jaar minder zijn geld waard is eigenlijk.Wat kostten die VIP tickets eigenlijk? Had beter daarvoor gegaan i.p.v. een regular als ik het hier zo lees.

Hohja, ik ga voor 1 dag. 100 euro de man erbij om dichter te kunnen parkeren. Geef mij dan maar 28,5 pinten voor die prijs.Ik hoor van vrienden van me die elk jaar VIP gaan dat het jaar na jaar minder zijn geld waard is eigenlijk.
Als je voor 1 dag komt is die parking wel een dikke plus maar voor de rest zou de VIP echt niet veel voorstellen.
Vip is altijd maar vrij "beperkt" geweest op GMM. Je hebt/had een beter zicht, statafels en stoelen, parking, "echt" toilet en ander/beter (betalend) food aanbod maar moest ook gewoon "betalen" voor consumpties hoor. (Deel van) Vips had dan wel vouchers voor buffet (mss ook drank, weet ik niet) en Vip tickets waren die eerste jaren niet te koop en je moest buiten festivalterrein je VIP bandje ophalen.Ik hoor van vrienden van me die elk jaar VIP gaan dat het jaar na jaar minder zijn geld waard is eigenlijk.
Als je voor 1 dag komt is die parking wel een dikke plus maar voor de rest zou de VIP echt niet veel voorstellen.

Later was er ook de optie om vip tickets te kopen en ondertussen zijn er binnen de vip twee "vip" zones gecreëerd, één voor de "betalende" / "gewone" vips waarbij concept idem aan bovenstaande is en dus eigenlijk gewoon een "upgrade" is, en één "echte" vip zone waar je enkel op "speciale" uitnodiging binnen kan. Zelf jaren een vip gekregen, en een vriend krijgt nog steeds elk jaar een gratis "VIP" ticket, maar dit is ook gewoon de "standaard". Geen idee hoe het in de "echte" vip is en hoe je er binnen raakt (en moet ook niet zit liever op de wei).