Party/Festival Graspop 2024

Ook hier donderdag voor Tool, maar kijk evenzeer uit naar al de bands op de affiche die ik niet ken. Ben ze nu ah beluisteren één voor één startende met All Them Witches and I like that I hear.
Ja, ATW is erg goed. Als ik ga, is het ook donderdag. Maar Tool en ATW zijn de enige bands op de affiche waarvoor ik zou gaan atm en daarvoor 125EUR dokken is wel echt te veel.
 
Ja, ATW is erg goed. Als ik ga, is het ook donderdag. Maar Tool en ATW zijn de enige bands op de affiche waarvoor ik zou gaan atm en daarvoor 125EUR dokken is wel echt te veel.
True maar Tool in Sportpaleis was 100 EUR (2j terug) dus dan lijkt me dit best mee te vallen.
Megadeth ook nog nooit gezien dus is ook leuk meegenomen.
 
True maar Tool in Sportpaleis was 100 EUR (2j terug) dus dan lijkt me dit best mee te vallen.
Megadeth ook nog nooit gezien dus is ook leuk meegenomen.
Ik heb ze nooit eerder gezien maar die prijs zou ik niet betalen voor een zaalshow tbh. Zo'n grote fan ben ik niet, gewoon van enkele nummers + Danny Carey
 
Ik heb ze nooit eerder gezien maar die prijs zou ik niet betalen voor een zaalshow tbh. Zo'n grote fan ben ik niet, gewoon van enkele nummers + Danny Carey
Helaas zijn de prijzen voor concerten de inflatie gevolgd, artiesten die het sportpaleis vullen voor 50 EUR bestaan niet meer. Eerlijk gezegd was Tool ook het enige waarvoor ik 100 EUR zou betalen, hoewel, voor Radiohead zou ik dat ook doen.
 
En, wie heeft zijn combiticket al op zak? :unsure:
Ikke! Ik woon maar op een 20min fietsen, dus kan het niet laten om te gaan. Ik heb eens 1 editie overgeslagen en dan zit ge daar thuis, heel de tijd graspop op de achtergrond te horen, foto's van vrienden die wel gaan op social media te bekijken. Dat doe ik niet meer :D
 
Normaal niet, ik gok dat het gewoon een hele meute Tool fans zijn die een ticket gekocht hebben.
Het verkoopt elk jaar uit, en de combi's gaan vaak ook vlot maar op een week uitverkocht is toch wel sterk...

Ja bon, ze gaan bij mij toch mogen wachten tot ik mijn eindejaarspremie heb gekregen. Worst case zal het gewoon 4 dagen camping worden 😅
 
Hier gaat het toch zondag worden.
Zeer benieuwd naar Corey Taylor, want hoor zowel Stone Sour als Slipknot graag.
 
Uiteindelijk toch een combiticket genomen. Er zijn wel elke dag meerdere groepen die ik wil zien en we kwamen er maar niet uit.

4 dagen fastfood en bier. Kzal maar al beginnen diëten :unsure:
 
Maar enfin, hoe kan die donderdag nu al uitverkocht zijn?

Zal dan maar een combi nemen uit noodzaak.
alléé alléé,

gewoon afwachten en op ticketswap komen zowiezo nog wel donderdag tickets hoor.
 
Jeezes, dat gaat ook weeral snel. Ik ben nu wel al even niet meer geweest, maar is dat tegenwoordig zo snel uitverkocht?

Normaal niet, maar Tool is blijkbaar een populaire band. Gel daarbij nog eens het sociaalmedia fomo effect bij op en het resultaat is een veel te snelle uitverkoop. Voor het eerst in jaren gaan wij maar één dag, wordt allemaal wat veel, zo'n 4 dagen :unsure:
 
Terug
Bovenaan