Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Ik hoop dat ze gta sa options er in smijten.... als je eet kom je bij en sex apeal e.d . Zou vet zijn dat je effectief op restaurant te gaan... clubs waar je kan dansen... en ng veel meer zotte chizzle

Absoluut en daar is niks ergs aan. Snap sws al niet goed waarom veel mensen mekkeren over zoveel opslag. We zijn bijna 2024 en ook dat gaat blijven evolueren.
Idd. Bij mij is dat simpel. Als ik het maar weet dan pas ik mij met plezier aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zeggen toch najaar 2025?

Denk dat de deadline wel strak staat. Ze hebben aandeelhouders al warm zitten maken met goede vooruitzichten, dus denk niet dat ze het echt kunnen maken om nog uit te stellen.
Zeggen ze idd. Maar dat gta uitgesteld gaat worden zou echt geen verrassing zijn. Ik hoop uiteraard ook eind 2025, maar persoonlijk ga ik er niet van uit...

Zeggen ze idd. Maar dat gta uitgesteld gaat worden zou echt geen verrassing zijn. Ik hoop uiteraard ook eind 2025, maar persoonlijk ga ik er niet van uit...
Fingers crossed. Ze hebben al veel beloftes gemaakt aan de shareholders op vlak van revenue, dus denk dat ze daar moeilijker om heen kunnen. Ik hoop tegen release nog nieuws te krijgen van een PC versie, anders zal er nog een PS5 in huis moeten komen tegen de release.

Fingers crossed. Ze hebben al veel beloftes gemaakt aan de shareholders op vlak van revenue, dus denk dat ze daar moeilijker om heen kunnen. Ik hoop tegen release nog nieuws te krijgen van een PC versie, anders zal er nog een PS5 in huis moeten komen tegen de release.
Tegen dan mag je gewoon een nieuwe desktop bouwen 🤣

Terug
Bovenaan