Niet te vergeten, debiel exploitatieve multiplayer die GTA V nog tam zal doen lijken.Enz... enz...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te vergeten, debiel exploitatieve multiplayer die GTA V nog tam zal doen lijken.Enz... enz...
Idem.Ik zit hier toch niet zozeer op te wachten , dat ik hem ga spelel lijkt me logisch ma 0 hype voor mij
Idem, ik verwacht er momenteel niet te veel van; gta 5 met wat nieuweheden uit rdr2.Ik zit hier toch niet zozeer op te wachten , dat ik hem ga spelel lijkt me logisch ma 0 hype voor mij
Maar als je ziet hoeveel er veranderd en verbeterd is de laatste jaren (AI bv) dan kan GTA 6 toch niets vernieuwend bijbrengen of RDR overtreffen?Niks verwachten van een game dat al meer dan 10jaar onderweg is. Waarvan de laatste van de producer een meesterwerk was, 5j terug en nog steeds een beter totaalpakket is dan de meeste "topgames" die nu worden uitgebracht... Is toch maar een beetje vreemd.. maar bon.
De game is dan ook al 10 jaar onderweg door meerdere wisselingen in management. Mensen die de hele reeks bouwde die nu ontevreden genoeg zijn om de reeks te verlaten etc...Niks verwachten van een game dat al meer dan 10jaar onderweg is. Waarvan de laatste van de producer een meesterwerk was, 5j terug en nog steeds een beter totaalpakket is dan de meeste "topgames" die nu worden uitgebracht... Is toch maar een beetje vreemd.. maar bon.
Idem.Als zwaar GTA fan en als iemand die toch een zwakke plek heeft voor Miami/FL ben ik enorm enthousiast en hoop ik op veel, maar toch hou ik mijn hartje vast. Ze hebben geld geroken bij Rockstar, en dat geld zit in GTA Online. Niet in een top singleplayer story.
Same! Het bewegen van uw wagen wanneer die airbourne was trok op niets in GTA V. En zoveel meer details i.v.m. IV.Eerlijk gta V heb ik het minst van al gespeeld, gta 4 vond ik leuker meer realistisch.
Akkoord, maar dan mogen ze het heel simpele (aim, lock and shoot) combat systeem wel aanpassen. Dat vond ik zo lame aan RDR2 dat ik content was dat het uitgespeeld was. Enige uitdaging mag wel en een strakker uitgewerkt cover systeem o.i.d. had leuk geweest, want voor de rest is het wel 'realistisch'.Ik hoop toch vooral dat ze qua verhaal er meer emotie en spanning in steken zoals bij RDR2 dan het eerder luchtige en cartooneske GTA5.
Als de wereld even dynamisch, gedetailleerd en immersive oogt en aanvoelt als RDR2 met huidige nextgen graphics en een meeslepend verhaal, dan wordt dit gewoon een topspel.
GTA is voor mijn persoonlijk nooit echt de top tier ervaring geweest. Als kind veel gespeeld en was altijd wel tof, maar er zijn andere games die ik echt veel liever speel. Ik zal GTA VI als deze goed blijkt te zijn ooit zeker wel eens spelen, wie weet zelf day one... zeg nooit nooit... maar echt naar uit kijken of hyped er voor zijn ben ik niet. Had er nooit geen nieuwe uitgekomen had ik er ook niet van wakker gelegen, het zijn voor mij leuke games, maar ook niet meer dan dat. (En ik heb nochtans meer dan 200 uur RDR2 gespeeld)Niks verwachten van een game dat al meer dan 10jaar onderweg is. Waarvan de laatste van de producer een meesterwerk was, 5j terug en nog steeds een beter totaalpakket is dan de meeste "topgames" die nu worden uitgebracht... Is toch maar een beetje vreemd.. maar bon.
Zelfde hier. Dit kan een absolute banger worden die nog maar eens het niveau van Rockstar bevestigd. Of dit kan de bevestiging zijn dat er in de afgelopen 10 jaar te veel dingen zijn gebeurd waardoor ze het niveau niet meer kunnen halen.Als zwaar GTA fan en als iemand die toch een zwakke plek heeft voor Miami/FL ben ik enorm enthousiast en hoop ik op veel, maar toch hou ik mijn hartje vast. Ze hebben geld geroken bij Rockstar, en dat geld zit in GTA Online. Niet in een top singleplayer story.
Akkoord, maar dan mogen ze het heel simpele (aim, lock and shoot) combat systeem wel aanpassen. Dat vond ik zo lame aan RDR2 dat ik content was dat het uitgespeeld was. Enige uitdaging mag wel en een strakker uitgewerkt cover systeem o.i.d. had leuk geweest, want voor de rest is het wel 'realistisch'.

GTA: London misschienNoem mij een Rockstar game die op release niet vernieuwend, beneden niveau of overhyped was.
Ik ben volledig mee. Laat maar komen.
Het is 'even' geleden maar ik dacht dat die niet super goed werd ontvangen.