Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Benieuwd of we een cameo krijgen van Tommy Confetti. Vond het erg spijtig dat we geen cameo van CJ kregen in GTA5.

Hopelijk komt de PC release rapper dan met den 5.

Eigenlijk wel een beetje vreemd dat ze die sowieso 2 dagen vóór de Game Awards releasen ? Want daar worden toch ook vaak grote announcements gedaan, niet?

Leuke trailer! Ik heb er nu al zin in. Pre-orderen doe ik bewust nooit en ik wacht altijd reviews af, maar GTA 6 zal wel gekocht worden in 2025 denk ik.

Zucht, komt niet uit op PC in 2025. Why rockstar?!

Consoles eerst
Why? Geld.

Sony en Microsoft bieden Rockstar een pak geld om die op consoles te krijgen gedurende X maanden of jaren.

Ik ben er zeker van dat achter de schermen zowel Sony als Microsoft een belachelijk hoog bedrag geboden hebben om GTA 6 als exclusive op respectievelijk de PS5 als Xbox te kunnen hebben. Gelukkig is Rockstar daar niet in mee gegaan.

Dat het consoles only ging zijn bij de release had ik wel verwacht.

ik vind cameo's niet nodig, tbh.
ik hoop wel dat die tik-tok dingen niet belangrijk gaan worden

Ale man. Stel u voor dat er iemand op straat een danske staat te placere voor tiktok. Die sleurde toch mee op de motorkap :unsure: :p

Ik krijg er wel Vice City vibes van bij het zien van de trailer :love:

Leuke trailer! Krijg er wel een GTA gevoel bij, alleen releasedatum 2025 vind ik precies wel teleurstellend. Had eerder gehoopt op Q3/Q4 2024

Ik gok september 2025, wat nog ontiegelijk lang is. Als ‘oudere’ gamer zie ik ook het nut niet van dergelijke zaken 2 jaar op voorhand aan te kondigen, zeker niet nadat we al 10 jaar wachten. Een eerste trailer veel dichter bij de release en met effectieve releasedatum had ik veel leuker gevonden. Als die dan pas in 2024 of zelfs 25 was gekomen, so be it.
10 jaar in ontwikkeling en dan nog 2 jaar extra nodig, mannekes lief.

Terug
Bovenaan