Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI

Ziet er toch heel goed uit.

Ik zie vooral ook veel meer volk op strand en straat, dus wellicht zal het toch een veel dynamischere, actievere wereld worden met veel meer interactie zoals in RDR2.

Alleen.... 2025 :eek:
 
De map geeft wel echt zo een Florida gevoel.

Ik herken al meteen enkele plekken, zalig!

Deze bijvoorbeeld, zal bekend zijn voor iedereen die ooit door de Keys gereden heeft: https://maps.app.goo.gl/QWy7g6JiuFFMQS3n6

Het strand voelt dan weer als typisch mid-beach,het gebouw met het puntdak ligt op Collins Avenue in real life. Alleen met 2 punten dan.

Exciting!
 
Gaan de graphics ook zo waanzinnig zijn dan op een PS5?

Ik heb momenteel geen console.

Was van plan binnenkort eens een nieuwe high end PC te kopen ook met GTA 6 in het achterjoofd en het was toch eens tijd om up te graden.

Ik wil vooral genieten van de graphics en weet zodus niet wat een PS5 aankan in combinatie met een goede tv :)
 
Gaan de graphics ook zo waanzinnig zijn dan op een PS5?

Ik heb momenteel geen console.

Was van plan binnenkort eens een nieuwe high end PC te kopen ook met GTA 6 in het achterjoofd en het was toch eens tijd om up te graden.

Ik wil vooral genieten van de graphics en weet zodus niet wat een PS5 aankan in combinatie met een goede tv :)
PS5 kan 4k, fps zal iets minder zijn. Maar ze zijn typisch gezien wel goed in het optimaliseren voor console.

Helaas zal PC nog wat extra wachttijd opleveren.
 
Alle, een reden om te leven tot zeker 2025 :unsure:

Benieuwd hoe goed dit gaat draaien op een console. :p Het ziet er toch allemaal goed uit maar of de consoles dat zo goed kunnen trekken daar twijfel ik toch aan.
 
Ziet er fantastisch uit, gaat de nieuwe standaard worden voor open world games.
Dat zeggen ze bij elke nieuwe GTA game en it never happens xD

Edit: Voor de duidelijkheid, ik bedoel hier mee dat niemand er in slaagt die formule na te bootsen en GTA wel altijd vrij uniek blijft in hoe hun open wereld werkt. De wereld kan geen standaard zijn als niemand er in slaagt het na te bootsen.
 
Laatst bewerkt:
Sfeer zit goed! Hopelijk denken ze deze keer ook aan de controls.
Ola eindelijk iemand die verder kijkt dan de gfx.

Mij zegt deze trailer echt niet veel tot wanneer ik gameplay zie eerlijk gezegd. Alles is mooi en sfeervol, maar ook veel ingame generated setpieces... Daar kan je dus altijd net dat tikkeltje meer doen, benieuwd wanneer ze echt gameplay gaan tonen, zal nog wel even duren.
 
Ben heel benieuwd wat voor jou dan wel de nieuwe standaard gezet heeft de afgelopen decennia …
Zoals ik hierboven heb bijgezet, de wereld van ne nieuwe GTA is altijd vrij uniek, naar mijn menig is niemand er in geslaagd de GTA 5 wereld te evenaren. Ne standaard is wanneer vanaf dat punt iedereen zijn wereld maakt zoals zij het gedaan hebben, wat dus nooit gebeurt omdat niemand er in slaagt het effectief zo goed te doen. Ik ken geen enkele game met een open wereld waarin de wereld zo goed aanvoelt als die van de voorgaande GTA.

De wereld van die nieuwste GTA zou ik eerder een rolmodel of voorbeeldfunctie noemen. Ze zetten geen standaard, maar het streefdoel.

( Dit is dus een compliment )
 
Benieuwd of we een cameo krijgen van Tommy Confetti. Vond het erg spijtig dat we geen cameo van CJ kregen in GTA5.

Hopelijk komt de PC release rapper dan met den 5.
Zal wel op PC komen. R* zal die miljoenen via Steam heus niet laten liggen. Het zal gaan zoals met GTA V.
Release op PS5/Xbox Series (huidige generatie consoles)
Release op PC in 2026 met opgepoetste graphics
Release op volgende consolegeneratie in 2027/2028

Er zullen dus altijd mensen zijn die dit spel twee of drie keer kopen en daar hopen ze op.
 
Toch leuke en uitnodigende trailer naar mijn mening.
Maar zegt uiteraard niets over de gameplay he en over de in game graphics.
Sfeer en concept spreekt me wel aan in ieder geval.
Had even zo een Far Cry 6 gevoel (zo een zuid amerikaanse sfeer).
 
Terug
Bovenaan