Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI


Krijgt heel veel tractie online, er zou een gigantisch lek zijn van een early build van GTA 6. Volgens velen op reddit en gtaforums lijkt dit de real deal. In de aangeboden file blijkbaar veel videos en screens te zien, heb al wat op youtube zien passeren en nu de volledige leak zelf aan het downloaden.

Wat YouTube links met gelekte gameplay van early build:


 
Laatst bewerkt:
het zal voor een nightmare zijn, omdat veel mensen nu eenmaal de gewoonte hebben om niet te snappen dat dit extreme early footage is, basically gewoon een paar tests, en totaal niet de kwaliteit van het eindproduct voorstelt.
 
Ik had al lage verwachtingen, maar ik ben eigenlijk serieus teleurgesteld. Het ziet er eigenlijk totaal niet ambitieus uit, is qua vibe GTA 5 2.0 en lijkt qua schaal ook geen stap vooruit te zetten op basis van deze thread waar de mensen al begonnen zijn met het in kaart brengen van de map.

En dat alles haal je uit een paar minuten van een heel vroege build Laki? Dat spel heeft nog bijna twee jaar van development voor de boeg, je kan er letterlijk nog niks wat het finale product betreft uit afleiden omdat het nog alle kanten op kan. Ook wel grappig dat Marcel nauwelijks 2 posts eerder aanhaalt wat je nu doet.
 
En dat alles haal je uit een paar minuten van een heel vroege build Laki? Dat spel heeft nog bijna twee jaar van development voor de boeg, je kan er letterlijk nog niks wat het finale product betreft uit afleiden omdat het nog alle kanten op kan. Ook wel grappig dat Marcel nauwelijks 2 posts eerder aanhaalt wat je nu doet.
Qua graphics ed is dit idd niet het eindproduct, maar het is qua setting en qua "algemeen idee" dat het enorm ontgoochelt. En daarop gaan ze op twee jaar tijd niet alles plots meer gaan omgooien, tenzij er "grote chunks" van de map niet afgewerkt zijn, maar de lek claimt het volledige spel gehackt te hebben (of de volledige build), zou het hele verhaal hebben en 1/3e van dat ook gelekt hebben.
 
Dat de setting Vice City achtig zou worden was wel bekend denk ik. Ik heb zelf weinig bekeken, want ik wil niet te spoiled zijn en vooral niet te vroeg conclusies trekken uit een early build.
 
Broncode van GTA5 zou ook geleaked zijn? :crazy:
Het is dat ik tracht te zeggen. Hij dreigt ook meer te lekken als hij niet betaald wordt.

In de OP
Here are 90 footage/clips from GTA 6.
Its possible i could leak more data soon, GTA 5 and 6 source code and assets, GTA 6 testing build.

(...)

Ok so this has gone unexpectedly viral, woke up to 3000 Telegram DM's If you are a employee of Rockstar or Take2 and your trying to contact me. Send me a message containing 22559219889638875756 on telegram Or you can email me at [email protected] **from your corporate email address** I will try to read all these reply soon - i am looking to negotiate a deal
 
Video's zijn ondertussen offline gehaald door Take 2 Interactive, wat nog eens extra bevestigt dat alles echt is.
 
Kmoet toegeven dat ik dit serieus hatelijk vind. Hoe respectloos kunde zijn om zo´n grote leak het net op te smijten... Iedereen zit vol ongeduld te wachten op de game en nieuws er over maar dit is gewoon zeer laag. Zo´n gasten zouden ze gewoon naar de rechtbank moeten sleuren. Zeker als ze er nog eens geld proberen uit te slaan.
Nu gaan de speculaties de komende dagen allicht in overdrive gaan met een shitload aan van de pot gerukte stellingen. Zie hierboven al :ironic:
 
Qua setting gaat er niets meer veranderen, dat is letterlijk de backbone van de game. De rest zal gigantisch veranderen, akkoord. Ik heb ook GTA V footage gezien uit 2010 nu en dat trok ook op niets, eigenlijk nog veel slechter.

Ik kan veel ook niet volgen, zeker van de technische details. Maar wat betekent het eigenlijk als de source code gelekt wordt en verkocht wordt (vooral van GTA V). Ik zie veel chaotische berichten rond transacties die al gemaakt zijn (die dan wel of juist niet kloppen). Ik vind het allemaal heel erg chaotisch qua wat dit nu betekent en wat de "schade" is voor T2I en Rockstar.
 
Qua setting gaat er niets meer veranderen, dat is letterlijk de backbone van de game. De rest zal gigantisch veranderen, akkoord. Ik heb ook GTA V footage gezien uit 2010 nu en dat trok ook op niets, eigenlijk nog veel slechter.

Ik kan veel ook niet volgen, zeker van de technische details. Maar wat betekent het eigenlijk als de source code gelekt wordt en verkocht wordt (vooral van GTA V). Ik zie veel chaotische berichten rond transacties die al gemaakt zijn (die dan wel of juist niet kloppen). Ik vind het allemaal heel erg chaotisch qua wat dit nu betekent en wat de "schade" is voor T2I en Rockstar.
ik zou de komende maanden nog wat afwachten en zien wat het allemaal betekent.
 
En dat alles haal je uit een paar minuten van een heel vroege build Laki? Dat spel heeft nog bijna twee jaar van development voor de boeg, je kan er letterlijk nog niks wat het finale product betreft uit afleiden omdat het nog alle kanten op kan. Ook wel grappig dat Marcel nauwelijks 2 posts eerder aanhaalt wat je nu doet.

Kmoet toegeven dat ik dit serieus hatelijk vind. Hoe respectloos kunde zijn om zo´n grote leak het net op te smijten... Iedereen zit vol ongeduld te wachten op de game en nieuws er over maar dit is gewoon zeer laag. Zo´n gasten zouden ze gewoon naar de rechtbank moeten sleuren. Zeker als ze er nog eens geld proberen uit te slaan.
Nu gaan de speculaties de komende dagen allicht in overdrive gaan met een shitload aan van de pot gerukte stellingen. Zie hierboven al :ironic:
Men is verder bezig in de mapping thread, en ik heb nu al wat meer gezien, en het ziet er nu eigenlijk plots een stuk beter uit. Mijn eerste reactie was te snel.

Ik ga niets spoileren, maar qua concept denk ik dat we een zeer gedetailleerde map krijgen, één die compact is maar wel één die qua schaal ongezien is eigenlijk. De coordinaten waren ook gelekt en op basis daarvan kan je toch al zien dat het op zijn minst dubbel zo groot als GTA V gaat worden, maar dat het vooral stad en suburbs gaan worden. Ik denk dat de schaal van Miami in de game gewoon absoluut gigantisch gaat zijn, en dat Miami zelf veel groter zal zijn dan Los Santos.

Op basis van vibe en eerste indrukken, gaat het ook de "realistische toer" op. Dat zou gelijk staan met de keuze van de map. Het is alsof je enkel Miami + suburbs gaat hebben maar dat Miami + suburbs misschien even groot is als de 1/3e van de map van The Crew (waar heel Amerika gerepresenteerd wordt), met wellicht veel oog voor detail. En veel zo een games zijn er eigenlijk niet.

Mijn eerste indruk was gebaseerd op "het is alleen maar Miami". Maar men gaat gewoon echt all-in daarop denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan alleen maar zeggen dat je onmogelijk commentaar kunt geven op deze beelden. Ik ben er zeker van, als GTA 6 uitkomt, gaat er geen één open wereld spel in de buurt komen qua scope/wat je allemaal kan doen/details in de wereld/ ... Echt nutteloos om op voorhand commentaar te geven. Had het al op discord gezegd, maar ik begrijp dat niet. Commentaar kan je pas geven op het eindproduct en ik heb er nog altijd het volste vertrouwen in. Als er één spel is waar honderden miljoenen worden in gepompt, dan is het wel GTA 6 😄.
 
Ik geloof wel in GTA6, maar zit ook met beetje vrees.
Eigenlijk zijn veel van de mannen achter GTA na RDR2 en GTA5 vertrokken bij R*. Hopelijk helpt het vers bloed met nieuw leven in te blazen.


Ik hoop dat ze ook beetje sneller wat informatie zelf droppen, maar denk dat iedere mogelijke reveal nu naar achter verschoven is :(
 
Kunnen die builds ook niet bv 3 jaar oud zijn? Of staan er datums in? Heb hst niet gezien.

In ieder geval weet ik als software developer dat ge soms echt ruwe ruwe testbuilds maakt. vaak is het om mechaniek te testen en sl de rest boeit niet.

Ben benieuwd of dit voor uitstel ofzo gaat zorgen
 
Terug
Bovenaan