Google Phone Google pixel 6 (pro)

update is er !
aan het installeren maar man, wat duurt dat optimaliseren lang :sleep2:

Hopelijk zijn de problemen gefixed
Ik heb geen pushbericht gekregen, maar ben is gaan zien, en er was een update, toen ik wou starten te downloaden kwam er een bericht tevoorschijn van u mag niet met iets anders bezig zijn, of in die trend...

Ik kijk nog even de kat uit de boom
 
Bij mij is hij nu volledig geïnstalleerd, duurde wel bijna een uur. Heb ondertussen andere dingen gedaan hoor. Voorlopig alles ok !

[Heb ook geen pushbericht bericht gehad, zag het op tweakers]
 
Ja, maar hij wou de download niet starten omwille van die reden, beetje raar maar kom

Als ze echt op de hoogte waren van gebrekkige updates zullen ze nu hopelijk wel een deftige versie afleveren, soit hij is nu aan t updaten

Duurde toch ook 45-50 minuten
 
Laatst bewerkt:
Hier draait ie vlot, ik had ook niet dezelfde zaken voor die je daar gezegd had,maar weet dus niet of ik dezelfde als u had binnengehaald :unsure:
 
Hier ook, maar zal dus de eerste gemist hebben, mijn update was 200+ mb groot : 214 of 241, weet niet meer vanbuiten, ging snel
 
Had het zelfde probleem i.v.m geen factuur. Maar uiteindelijk dan toch kunnen aanschaffen op fnacpro.com met een correct opgestelde BE factuur. Werd volgens mij zelf verzonden vanuit een depot in België.
Verdorie, fnacpro zei aan de telefoon dat het niet mogelijk was. Da's €120 door m'n neus geboord dan :-(
Er zit toch gewoon een geldige factuur in mijn fnac account?? Is zoals bij zo vele webshops online te downloaden...?
Incl btw nummer?



Verder wel heel tevreden van de telefoon.
Fingerprint reader accuracy meest ergerlijke feit, ben die nog wat aan het proberen te tweaken (lees: zelfde vinger dubbel registreren etc) en best zwaar.
Foto's wel zeker top notch, dus da's alvast fijn.
En terug smooth werken ... zo blij om!
 
Verdorie, fnacpro zei aan de telefoon dat het niet mogelijk was. Da's €120 door m'n neus geboord dan :-(

Incl btw nummer?



Verder wel heel tevreden van de telefoon.
Fingerprint reader accuracy meest ergerlijke feit, ben die nog wat aan het proberen te tweaken (lees: zelfde vinger dubbel registreren etc) en best zwaar.
Foto's wel zeker top notch, dus da's alvast fijn.
En terug smooth werken ... zo blij om!
Ja ik weet niet wie u precies de gsm heeft verkocht, aangezien fnac soms met externe verkopers werkt, maar de mijne was door fnac zelf, als adres stond er fnac retour op, maar heb als particulier gekocht, dus dat kan ik u niet bevestigen

Fingerprint icm met een Screenprotector is niet ideaal inderdaad, maar ik raad u aan om die ene optie als aan te vinken, iets in de trend van verhoogde gevoeligheid icm Screenprotector

Zelf dan nog neemt hij het niet alle keren, maar heb gemerkt dat als je een volle seconde blijft duwen hij het in 90 percent van de gevallen wel accepteert
 
Nuja, het is wat het is. Ga nu deze houden :)

Heb geen screenprotector. Ik probeer nu vooral zelf af te leiden hoe ik m'n vingers meestal hou om dan nog es m'n afdrukken her in te stellen.
 
Nuja, het is wat het is. Ga nu deze houden :)

Heb geen screenprotector. Ik probeer nu vooral zelf af te leiden hoe ik m'n vingers meestal hou om dan nog es m'n afdrukken her in te stellen.
Heb eigenlijk zeer weinig last ervan, in t slechtste geval nog eens 2de keer de vinger erop leggen...

Heb een protector van spigen, man man is dat goed gerief

Gewoon blijven duwen voor de vingerafdruk tot hij pakt, soms tot wel 2 seconden, maar heb liever dat het veilig is, al is het effectief 2 seconden, en heb nog altijd dezelfde vingerprints als in begin

Als hij niks detecteert zie je het wel direct, anders eventjes geduld

Zolang het licht onder het scherm oplicht is hij aan t meten

Edit, het betere vingerwerk dus, dit voor alle vetzakken van dit forum
 
Laatst bewerkt:
Sinds die update van hierboven is de verbinding (mobiele data) en het batterijverbruik er serieus slechter aan toe, bij jullie ook?

Updates kunnen een phone soms toch verneuken ehh
 
Hoe zijn de ervaringen met de pixel 6?

Ik twijfel tussen deze en een samsung s21fe momenteel.
 
Terug
Bovenaan