Google Phone Google pixel 6 (pro)

Ben op zoek naar de Pixel 6a. Waar kan je deze het goedkoopst aanschaffen?
Eens checken via bstore.be waar hij het goedkoopst is. Was de laatste dagen/weken af en toe in korting op verschillende Amazon's. En anders zoals altijd ook eens op Tweakers kijken, maar dan mis je de meer internationale sites. Of idealo.de voor Duitse sites.
 

Fnac altijd ook eens checken. Ik weet niet of dit het goedkoopste is, maar lijkt me toch altijd beter om garantie te hebben van 2 jaar, indien verkocht door fnac zelf wel, ipv een random webshop, al heb ik weinig weet van echt defecte toestellen.

Je vindt dus goedkopere verkopers maar dat is via Frankrijk, dus in geval van problemen hebt ge dat natuurlijk ook, dat het langer zal duren eer het terug in orde is...
 

Fnac altijd ook eens checken. Ik weet niet of dit het goedkoopste is, maar lijkt me toch altijd beter om garantie te hebben van 2 jaar, indien verkocht door fnac zelf wel, ipv een random webshop, al heb ik weinig weet van echt defecte toestellen.

Je vindt dus goedkopere verkopers maar dat is via Frankrijk, dus in geval van problemen hebt ge dat natuurlijk ook, dat het langer zal duren eer het terug in orde is...
Gewoon fyi: dat is aan de dure kant. De mijne is voor 350 EUR gekocht via Amazon BE eind november en kwam uiteindelijk via Frankrijk. Vorige week voor mijn vriendin ook besteld aan 350 EUR, deze keer via Amazon FR en kwam uiteindelijk uit Tsjechië :unsure:

Via die Fnac link kan je ook nog via een andere verkoper blijkbaar, wel aan een betere prijs. Maar geen idee hoe dat dan weer zit naar problemen toe.
 
Weet ik dat dit niet het goedkoopste is, maar bij release is fnac wel altijd correct ivm de adviesprijs, en voor mij weegt een goede service ook op tegen sommige prijsbrekers, al kan je wel bij Google ook terecht hiervoor vermoed ik?
 
Weet ik dat dit niet het goedkoopste is, maar bij release is fnac wel altijd correct ivm de adviesprijs, en voor mij weegt een goede service ook op tegen sommige prijsbrekers, al kan je wel bij Google ook terecht hiervoor vermoed ik?
Eerlijk gezegd geen idee hoe het zit bij de Pixels :)
 
Ik heb mij ook een pixel 6a aangekocht (350 bij fnac.be)
Reden:
Mijn Huawei P8 lite was van 2017 dus aan vervanging toe
Niet te groot formaat
Pure android en goede kwaliteit/prijs en updates voor x jaar

Echter heb ik last van 'wazig' zien wanneer ik een tijdje op de pixel ben bezig geweest en vervolgens niet meer naar het schermpje kijk.
Dit heb/had ik niet met mijn Huawei.
Iemand dezelfde ervaring? Hoe komt dit? Wat te doen?
 
Ik heb mij ook een pixel 6a aangekocht (350 bij fnac.be)
Reden:
Mijn Huawei P8 lite was van 2017 dus aan vervanging toe
Niet te groot formaat
Pure android en goede kwaliteit/prijs en updates voor x jaar

Echter heb ik last van 'wazig' zien wanneer ik een tijdje op de pixel ben bezig geweest en vervolgens niet meer naar het schermpje kijk.
Dit heb/had ik niet met mijn Huawei.
Iemand dezelfde ervaring? Hoe komt dit? Wat te doen?
Andere refresh rate misschien? Ik herken het probleem in ieder geval niet.
 
Heb ik ook gepost op tweakers, werkt perfect !
Hopelijk activeert Google vlug ook eens 5G op hun toestellen in België.
 
Voor wie volte en vowifi wil activeren, zonder root: https://github.com/kyujin-cho/pixel-volte-patch
Werkt op de Pixel 6 en 7.
Heb ik ook gepost op tweakers, werkt perfect !
Hopelijk activeert Google vlug ook eens 5G op hun toestellen in België.
Net geprobeerd op mijn Pixel 6a met Orange. Hij blijft op 'unregistered' staan in IMS, met alles enabled in de config tab. Al 2x reboot gaan. Iemand een idee?

De 2e sim (eSIM met NL nummer), staat wel als registered...
 
Terug
Bovenaan