Giro d'Italia 2023

Verschillen vallen tot nu toe redelijk goed mee. Ik dacht eerder dat er met minuten zou worden gegooid.
De commentator daarstraks: Roglic gaat heel zeker onder de 40 minuten duiken hoor.
Die mannen lullen hun job toch ook goed vol (met soms grote zever). :)

Roglic gaat hard, Thomas moet de 5 km van zijn leven rijden of Roglic doet wat Pogacar tegen hem deed in de Tour.
Update: Ai ik sprak te vroeg.
 
Owwwww dit is het einde vrees ik. Weer een trauma.
Daar sta je dan met je "speciale" fiets.

Ze doen toch zo'n single blad net om je ketting er minder kans heeft om af te vallen. Dan gebeurt net dit. Daar sta je dan als Jumbo met je superprofesionaliteit die mijlen ver voor ligt op de rest (wordt toch gezegd)
 
Thomas lag dus 16" achter aan T2. Als je dat doortrekt dan denk ik dat Roglic won. Maar nu is het toch om zeep. Weer een GT die door zijn vingers glipt.
 
Ik denk dat Thomas het wel sowieso net ging halen, maar dit haalt alle spanning weg natuurlijk. Zelfs de rit kan nu weg zijn voor Roglic. Dat pakt Thomas opeens alles. Dat verdient Roglic ook echt niet natuurlijk.
 
Ze doen toch zo'n single blad net om je ketting er minder kans heeft om af te vallen. Dan gebeurt net dit. Daar sta je dan als Jumbo met je superprofesionaliteit die mijlen ver voor ligt op de rest (wordt toch gezegd)
Dan moet je wel een kettinghouder er boven hebben :p
 
Het stond in de sterren geschreven dat deze Giro gewonnen ging worden door .. pech ..
Roglic gaat volgens mij wel nog de rit winnen ondanks pech, ...

Yup is nog altijd veruit de snelste aan het volgende tussenpunt, dus dat gaat nog wel lukken.
 
Terug
Bovenaan