Giro d'Italia 2023

Kloppen de tijden weer niet? Die Ricci heeft toch een vreemde TT gereden zat ver na het vlakke stuk en pakt dan 40" terug op Vine in dat eerste stuk bergop?
 
Die is wel gewoon heel goed in van deze dingen. 53 kilo hé, die klim is perfect en die was al heel de week goed aan het klimmen. Zal zich wel wat gespaard hebben. Maar kan even goed zijn dat die zijn T1 niet klopt inderdaad (dat die daar veel sneller was).
 
Die is wel gewoon heel goed in van deze dingen. 53 kilo hé, die klim is perfect en die was al heel de week goed aan het klimmen. Zal zich wel wat gespaard hebben. Maar kan even goed zijn dat die zijn T1 niet klopt inderdaad (dat die daar veel sneller was).

Kende hem niet. Nu even opgezocht en is pas 21 jaar wist niet dat Isreal naast hun bejaardenhuis ook een creche hadden.
 
Riccitello weegt idd 53kg. Klassementsmannen zitten boven de 60. Zij lopen in op hem in vlakke aanloop.
Lange klim aan 7,5% zal het moeten doen…
 
Veel Amerikanen bovenaan tot nu toe.

Die eerste helft van de tijdrit wel mooi stukje fietspad in nieuw asfalt in een groene omgeving mooi.
 
Goeie pitstop voor Roglic.
Toch raar zo een tijdrit hé, ge weet echt niets totdat ze eigenlijk voorbij een bepaald tussenpunt komen, en in een tijdrit als vandaag moet je minstens wachten tot T2 om iets te weten.
 
Thomas wisselt van helm, opvallend. Puccio deed het daarstraks ook al, dat was een teken.

Hij was dus eigenlijk een beetje sneller dan Roglic onderweg aangezien hij aan T1 maar 2 seconden achter zit en toch wat verloren heeft bij die wissel.
 
Van Wilder gaat 12e worden in de Giro, wipt over Buitrago.

Thomas nog 2 extra seconden verloren staat er nu 4 achter. Heeft er nog 22 over.
 
Het record in een grote ronde is 8 sec dacht ik? :tongue: (Fignon vs Lemond - die laatste won)
Dat was in 1989.
 
In de Giro is dat het record denk ik, in de Tour was het 8 sec zie hierboven
Let's break a record! :D


Het is 16" ik typte het verkeerd over. Dichtste was een Vuelta in 84' blijkbaar met 6".
 
Terug
Bovenaan