Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua stuurmanskunsten vond ik hoe hij een valpartij ontweek in de kasseirit dat jaar nog veel straffer zelfs!Froome kon idd ook niet sturen en ineens ging bij demarreren in de afdaling van de Peyresourde:
Maar Evenepoel zal er specifiek op moeten gaan trainen.
Is een renner die maar beperkt in het seizoen top is. Maar toch al mooie dingen op zijn palmares.Mooie bekroning van een ijzersterke Giro voor Bettiol. Toch een vreemde vogel, een heel voorjaar niet gezien eigenlijk (buiten in de Tirreno even zeker?).
Mijn vader is momenteel nog steeds een grotere wielerkenner dan Ruben Van Gucht... Mijn vader woont ook al 2+ jaar in een pot op het kerkhof.Sommigen maken er hier dan ook wel een sport om wat te vitten op journalisten omdat ze zichzelf de grootste kenner vinden.
In sporza interview met Lefevere zegt hij dat ze Evenepoel nog in een aantal koersen willen plannen voor Tokio. Welke zouden dat kunnen zijn? het BK of zo?
What he saidBK is verplicht voor elke Belgische prof. Het BK TT zou ik toch ook inplannen als voorbereiding, zeker omdat wva niet deelneemt. En dan ergens een klein rondje begin juli?
Ik lees niet gewoon wat ik zelf wil.., ik analyseer de feiten en geef er mijn mening over. Omdat meesterdaler Nibali zelf mee tegen de grond lag tiens.. samen met Cicconi en nog een deel anderen, dat mag ook gezegd worden dan vind ik. Heb hier al meer dan genoeg belachelijke steken onder water richting Remco gelezen. Vandaar mijn vrij sarcastische reactie dat hij dan wss beter kan stoppen met fietsenDat heeft hier toch compleet niemand gezegd. Gij leest gewoon wat ge zelf wilt..
Die moet trainen op fietsbehendigheid en afdalen. Dat is allemaal te trainen hé.
Sorry maar als ge niet ziet dat dat gedoe gisteren nogal gepruts was...En op de gravel vorige week was nog ne graad erger...
Waarom Nibali daar dan wordt bijgehaald ontgaat me wel.
Van Aert doet wel mee aan BK TT dacht ik. Omdat hij geen Zwitserland of Dauphiné rijdt door zijn blindedarmontsteking. Zou leuk duel kunnen zijn.BK is verplicht voor elke Belgische prof. Het BK TT zou ik toch ook inplannen als voorbereiding, zeker omdat wva niet deelneemt. En dan ergens een klein rondje begin juli?
Sterke coureur maar als je dan geen echte sprint hebt is het lastig om een heel jaar uitslagen te rijden. In 2019 werd hij nog 2e op het Italiaans kampioenschap tijdrijden, 1 seconde na ene Ganna, en 3e op de weg. Dan ben je in die periode toch ook echt in orde.Mooie bekroning van een ijzersterke Giro voor Bettiol. Toch een vreemde vogel, een heel voorjaar niet gezien eigenlijk (buiten in de Tirreno even zeker?).
. Er zijn al gekkere dingen gebeurd.Ik ben daar zelfs vrij zeker van.Ik denk dat Wout op een vlakke TT altijd sneller is dan Remco.
Je maakt er vooral een drama over.Ik lees niet gewoon wat ik zelf wil.., ik analyseer de feiten en geef er mijn mening over.
Er is ook al meerdere keren gevraagd om de multi-quote functie te gebruiken en dat wordt ook met de regelmaat van de klok met de voeten getreden... het leven zit nu eenmaal vol kleine teleurstellingenSeg jongens, niet dat ik @Jonas89 zijn job ambieer maar ik heb al eens gevraagd om dat kinderachtig gedoe hier achterwegen te laten.

Denk dat er weinig duel aan is. Van Aert in aanloop naar de voor hem belangrijkste periode van het seizoen blaast op zo'n ITT alles en iedereen weg. Met uitzondering van Ganna.Van Aert doet wel mee aan BK TT dacht ik. Omdat hij geen Zwitserland of Dauphiné rijdt door zijn blindedarmontsteking. Zou leuk duel kunnen zijn.
Bettiol naar Quick-Step... eigenlijk zou die met zijn profiel inderdaad perfect passen in die ploeg maar ik zie het niet gebeuren.Sterke coureur maar als je dan geen echte sprint hebt is het lastig om een heel jaar uitslagen te rijden. In 2019 werd hij nog 2e op het Italiaans kampioenschap tijdrijden, 1 seconde na ene Ganna, en 3e op de weg. Dan ben je in die periode toch ook echt in orde.
En dan vorig seizoen 4e in de strade, 4e in Gent Wevelgem. Dit voorjaar waren de uitslagen er niet bepaald.
Ik zou bijna durven zeggen, een gedroomde pion voor in de voorjaarsploeg van quickstep. Wie weet, ooit. Er zijn al gekkere dingen gebeurd.

https://sporza.be/nl/2020/01/11/alberto-bettiol-reageert-op-woorden-remco-evenepoel-niet-koers/Bettiol naar Quick-Step... eigenlijk zou die met zijn profiel inderdaad perfect passen in die ploeg maar ik zie het niet gebeuren.
Ik ken de huidige situatie niet maar het zou me niet verbazen moesten Bettiol en Evenepoel nog altijd niet door één deur kunnen. Ik denk niet dat het direct in Bettiol zijn karakter ligt om zijn staart dan plots in te trekken EN ik denk niet dat Lefevere ooit het risico gaat nemen om zijn kopman die 5 jaar vast ligt ambetant te maken door net die renner aan te trekken, ook al koersen die 2 een hoofdzakelijk verschillende programma.
Het is trouwens sowieso een probleem van een coureur binnen te halen die je nooit gaat laten rijden![]()