Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei het al : the return of Eddy BernalDe teloorgang van de kleine van Schepdaal?

Dat is het nadeel als iedereen u al de koning te rijk waant, als iemand vorige had gezegd dat Remco genadeloos door het ijs zou zakken en op 28minuten zou komen ze verklaarden u voor gek.Evenepoel zal nu toch ook gewoon vol onzekerheid zitten, lijkt me vreselijk... Tot een tijd koning te rijk en nu dit.
Hoogmoed van wie dan? Ik heb altijd de indruk gehad dat Evenepoel met z'n voetjes op de grond staat.nieuwe titel voor de thread : hoogmoed komt voor de val.
Hij zal wel stiekem op beter gehoopt hebben...Hoogmoed van wie dan? Ik heb altijd de indruk gehad dat Evenepoel met z'n voetjes op de grond staat.
Ja dat zeker wel maar is dat hoogmoed?Hij zal wel stiekem op beter gehoopt hebben...
Hoogmoed van de supporter, de ploeg en de media vooral.Hoogmoed van wie dan? Ik heb altijd de indruk gehad dat Evenepoel met z'n voetjes op de grond staat.
Normaal is dat niet te noemen nee.. Tmaakt deel uit van een plan? QS zal het niet zeggen.. Hopelijk is het geen geval van opbranden.Hoogmoed van Quick-Step ook?
Wat een idee is dat eigenlijk? Iemand die terug komt uit zware blessure als eerste ding de giro laten rijden... Dat is toch echt raar? Of zie ik dat fout?
Ik vind dit nogal een gevan van jong talent opbranden of niet?
Idd precies alsof ze hem de eindoverwinning en 2 etappes hebben ontnomenOp de sociale media van quickstep kunnen die Portugezen nogal een eindje klagen dat almeida voor evenpoel heeft moeten rijden in de giro![]()
.Welke shit heeft Bernal niet over zich heen gekregen na zijn opgave vorig jaar in de tour? Die heeft ook echt mentaal zéér diep gezeten. Daar is hetgeen Remco nu overkomt, klein bier tegen.Dat is het nadeel als iedereen u al de koning te rijk waant, als iemand vorige had gezegd dat Remco genadeloos door het ijs zou zakken en op 28minuten zou komen ze verklaarden u voor gek.
Welke beslissing er ook genomen wordt het zal altijd een slechte zijn. Zelfs als knecht voor Almeida heeft hij geen waarde.
nieuwe titel voor de thread : hoogmoed komt voor de val.
Almeida had nooit de Giro gewonnen sé. Zelfs Podium was moeilijk geweest. Maar kan je het zijn supporters kwalijk nemen? Je bent supporter voor iets hé!Idd precies alsof ze hem de eindoverwinning en 2 etappes hebben ontnomen.
Wat heeft de sponsor daar mee te maken? Die bepalen de planning noch de trainingHoogmoed van Quick-Step ook?
Wat een idee is dat eigenlijk? Iemand die terug komt uit zware blessure als eerste ding de giro laten rijden... Dat is toch echt raar? Of zie ik dat fout?

Wat moet Groenewegen dan wel niet denkenWelke shit heeft Bernal niet over zich heen gekregen na zijn opgave vorig jaar in de tour? Die heeft ook echt mentaal zéér diep gezeten. Daar is hetgeen Remco nu overkomt, klein bier tegen.
Almeida had nooit de Giro gewonnen sé. Zelfs Podium was moeilijk geweest. Maar kan je het zijn supporters kwalijk nemen? Je bent supporter voor iets hé!
Ik geloof er niet echt in, dat je een jong talent "fysiek" echt kan doen opbranden. Op die jonge leeftijd kan je fysiek wel tegen een stootje.Ik vind dit nogal een gevan van jong talent opbranden of niet?
Om echt een topper te worden moet je mentaal inderdaad ook erg sterk staan hé.Al zal het bij hem uiteraard ook wel serieus steken. Dit is ook de eerste keer dat hij een wedstrijd verliest of merkt dat hij toch niet de beste is, dat is ook al niet te onderschatten.
Je hebt gelijk maar das ne sprinter hé. We zijn bezig over ronderennersWat moet Groenewegen dan wel niet denken

Tuurlijk wel, te hard trainen op jonge leeftijd is nefastIk geloof er niet echt in, dat je een jong talent "fysiek" echt kan doen opbranden. Op die jonge leeftijd kan je fysiek wel tegen een stootje.
Mentaal kan dit natuurlijk wel.
Daar is de media al dik twee jaar mee bezig. De honger naar een GT-zege en het beste talent sinds FVDB.Hopelijk is het geen geval van opbranden.
Met QuickStep bedoelde ik gewoon de hele wielerploeg. Niet de sponsor.Wat heeft de sponsor daar mee te maken? Die bepalen de planning noch de training![]()
Moet een sporter altijd bescheiden blijven volgens u? Dan kom je er helaas niet in de topsport.. Die kerel weet gewoon goed genoeg wat hij wil en zal er komen ook.. Dit is een goede harde leerschool deze Giro. Ben er van overtuigd dat hij hier sterker zal uitkomen.Bernals Badass Beatdown!
Ik heb toch ergens medelijden met Remco. Die heeft zijn eigen kop laten zot maken door Lefevere en heeft zich daar met zijn gebrek aan bescheidenheid los aan laten vangen. Dat in combinatie met gebrek aan wedstrijdritme en een zwakke ploeg, en hij zal nogal gedesillusioneerd rondlopen.
En van de niet-beelden van Eurosport: zij kunnen er niet aan doen dat de RAI de stenen uit de grond zuigt he. Ze hebben moeten roeien met de riemen die ze hadden. Ik vind wel dat de UCI hier meer op mag toekijken (of is dat ASO?).
Titel: afbrekers en haters hebben een paardenkopDat is het nadeel als iedereen u al de koning te rijk waant, als iemand vorige had gezegd dat Remco genadeloos door het ijs zou zakken en op 28minuten zou komen ze verklaarden u voor gek.
Welke beslissing er ook genomen wordt het zal altijd een slechte zijn. Zelfs als knecht voor Almeida heeft hij geen waarde.
nieuwe titel voor de thread : hoogmoed komt voor de val.