Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Evenepoel zal nu toch ook gewoon vol onzekerheid zitten, lijkt me vreselijk... Tot een tijd koning te rijk en nu dit.
Dat is het nadeel als iedereen u al de koning te rijk waant, als iemand vorige had gezegd dat Remco genadeloos door het ijs zou zakken en op 28minuten zou komen ze verklaarden u voor gek.

Welke beslissing er ook genomen wordt het zal altijd een slechte zijn. Zelfs als knecht voor Almeida heeft hij geen waarde.

nieuwe titel voor de thread : hoogmoed komt voor de val.

Hoogmoed van wie dan? Ik heb altijd de indruk gehad dat Evenepoel met z'n voetjes op de grond staat.
Hoogmoed van de supporter, de ploeg en de media vooral.
Al zal het bij hem uiteraard ook wel serieus steken. Dit is ook de eerste keer dat hij een wedstrijd verliest of merkt dat hij toch niet de beste is, dat is ook al niet te onderschatten.

Hoogmoed van Quick-Step ook?

Wat een idee is dat eigenlijk? Iemand die terug komt uit zware blessure als eerste ding de giro laten rijden... Dat is toch echt raar? Of zie ik dat fout?

Ik vind dit nogal een gevan van jong talent opbranden of niet?

Wat een idee is dat eigenlijk? Iemand die terug komt uit zware blessure als eerste ding de giro laten rijden... Dat is toch echt raar? Of zie ik dat fout?

Normaal is dat niet te noemen nee.. Tmaakt deel uit van een plan? QS zal het niet zeggen.. Hopelijk is het geen geval van opbranden.

Dat is het nadeel als iedereen u al de koning te rijk waant, als iemand vorige had gezegd dat Remco genadeloos door het ijs zou zakken en op 28minuten zou komen ze verklaarden u voor gek.

Welke beslissing er ook genomen wordt het zal altijd een slechte zijn. Zelfs als knecht voor Almeida heeft hij geen waarde.

Welke shit heeft Bernal niet over zich heen gekregen na zijn opgave vorig jaar in de tour? Die heeft ook echt mentaal zéér diep gezeten. Daar is hetgeen Remco nu overkomt, klein bier tegen.

Idd precies alsof ze hem de eindoverwinning en 2 etappes hebben ontnomen :laugh: .
Almeida had nooit de Giro gewonnen sé. Zelfs Podium was moeilijk geweest. Maar kan je het zijn supporters kwalijk nemen? Je bent supporter voor iets hé!

Wat heeft de sponsor daar mee te maken? Die bepalen de planning noch de training :unsure:

Welke shit heeft Bernal niet over zich heen gekregen na zijn opgave vorig jaar in de tour? Die heeft ook echt mentaal zéér diep gezeten. Daar is hetgeen Remco nu overkomt, klein bier tegen.

Almeida had nooit de Giro gewonnen sé. Zelfs Podium was moeilijk geweest. Maar kan je het zijn supporters kwalijk nemen? Je bent supporter voor iets hé!
Wat moet Groenewegen dan wel niet denken

Ik geloof er niet echt in, dat je een jong talent "fysiek" echt kan doen opbranden. Op die jonge leeftijd kan je fysiek wel tegen een stootje.

Mentaal kan dit natuurlijk wel.

Al zal het bij hem uiteraard ook wel serieus steken. Dit is ook de eerste keer dat hij een wedstrijd verliest of merkt dat hij toch niet de beste is, dat is ook al niet te onderschatten.
Om echt een topper te worden moet je mentaal inderdaad ook erg sterk staan hé.

Wat moet Groenewegen dan wel niet denken
Je hebt gelijk maar das ne sprinter hé. We zijn bezig over ronderenners ;)

Hopelijk is het geen geval van opbranden.
Daar is de media al dik twee jaar mee bezig. De honger naar een GT-zege en het beste talent sinds FVDB.
Evenepoel lijkt sterk in zijn hoofd naar de buitenwereld toe, maar is hij dat wel (na vandaag) betreffend de mediadruk?
Even advocaat van de duivel spelen. De komende jaren in de GT' lopen ook niet van een leien dakje en hij grijpt naar bepaalde middelen, omdat hij zijn eigen en België' verwachtingen niet kon inlossen (hij had gezegd dat hij graag de GT' wou winnen).
ALS... we een tweede geval FVDB meemaken met hem door gans het circus, dan mogen ze een keer serieus nadenken bij het volgende supertalent.
Desnoods stap ik zelf naar de gazetten en spreekbuizen (reporters - ja, het is hun taak, maar temper toch wat) om hun oren vast te pakken.

Vergeet niet na FVDB, dat onze grootste wielercoureurs van de afgelopen twintig jaar gezondigd hebben: Museeuw; Boonen (geen doping, maar wel eventjes de teugels gevierd na zoveel succes en prestatiedruk) ; Gilbert (al is dat niet bewezen, maar 2011 was wel enorm straf).

Ik hoop dat ik voor de zoveelste keer fout zal zitten, ook al acht ik hetgeen hierboven een mogelijkheid toe.

Bernals Badass Beatdown!

Ik heb toch ergens medelijden met Remco. Die heeft zijn eigen kop laten zot maken door Lefevere en heeft zich daar met zijn gebrek aan bescheidenheid los aan laten vangen. Dat in combinatie met gebrek aan wedstrijdritme en een zwakke ploeg, en hij zal nogal gedesillusioneerd rondlopen.

En van de niet-beelden van Eurosport: zij kunnen er niet aan doen dat de RAI de stenen uit de grond zuigt he. Ze hebben moeten roeien met de riemen die ze hadden. Ik vind wel dat de UCI hier meer op mag toekijken (of is dat ASO?).
Moet een sporter altijd bescheiden blijven volgens u? Dan kom je er helaas niet in de topsport.. Die kerel weet gewoon goed genoeg wat hij wil en zal er komen ook.. Dit is een goede harde leerschool deze Giro. Ben er van overtuigd dat hij hier sterker zal uitkomen.

De bescheidenheid mag eerder de pers toegewezen worden in dit geval..

Titel: afbrekers en haters hebben een paardenkop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan