Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UCI kijkt enkel naar het bouwjaar om de categorie te bepalen. Dus Bernal (97) en Pogacar(98) zijn 3 en 2 jaar ouder dan Evenepoel(00)15 maanden is het zeker. Dus hangt af wanneer in het jaar je kijkt soms is de ene al 2 jaar ouder soms maar 1tje.
Ik vrees een beetje dat Remco zijn grootste 'handicap' het feit is dat hij pas laat is beginnen koersen en daardoor wat behendigheid op de fiets must, waardoor hij op 'technische' stukken tijd zal verliezen. De toekomst zal het uitwijzen.
Pogacar heeft gewoon al meer op hoog niveau gewonnen, en zit ook in een rijkere ploeg, altijd interessant met het oog op rondewerk.
Dat zou ik niet durven zeggen. In de Alpen, in de derde week, leek Bernal toen echt veruit de sterkste van het pak. Zeven renners uit die top tien hebben podium hebben gereden in grote rondes (zonder het wegvallen van Pinot zelfs 8), Thomas, Quintana en Valverde hebben er zelfs één gewonnen.Zoals eerder getypt door iemand hier, Bernal is van een hoger niveau dan zijn TdF. Voordeel is dat die niet heeft gekoerst voor de Giro, zoals een Yates (al gaat die nog een paar bommetjes plaatsen) en frisser zit en hopelijk voor hem dat die met een gerust gemoed nog wat tijd kan pakken, zodat die comfortabel de TT kan rijden.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Als uw budget 9 miljoen is en de andere ploegen 40 miljoen hebben om die helpers weg te kopen…
Dit staat in het artikel:Ja, ik ga ook maar af op de bedragen die in de media verschijnen natuurlijk.
Maar de meeste rijden wel als nieuweling, junior en belofte in een peloton. Evenepoel reed er als junior meestal voorIk denk dat dat op termijn zeker niet per se een handicap hoeft te zijn. Dat is iets wat met een paar jaar prof te zijn ook wel weg is hoor.
Uiteindelijk heeft hij niet zoveel later dan de meesten zijn eerste Alpencols afgedaald. Er zijn er niet veel die daar voor hun 15-16 aan beginnen, en zelfs dat is nog jong. En met hoge (wedstrijd)snelheid over grindwegen/kasseien rijden, zal ook wel niet iedereen gedaan hebben voor zijn 20.
En in een peloton rijden, zal hij ook wel leren. Er zijn er niet veel die op hun 19 al in een World Tourpeloton reden. En degenen die dat deden diep in de finale, waren net als hij de supertalenten die bij de jongeren meer op kop dan in het peloton reden.

Maar 2 jaar in de jeugd gereden dacht ik, is minder dan het grote merendeel van het peleton. En dan ook nog eens vele wedstrijden solo of in kleine groepjes gereden omdat ie zo oppermachtig was. Gaat ie nog wat aanleren maar het positioneren plus bepaalde technieken zijn z'n ding op dit moment niet..Ik vrees een beetje dat Remco zijn grootste 'handicap' het feit is dat hij pas laat is beginnen koersen en daardoor wat behendigheid op de fiets must, waardoor hij op 'technische' stukken tijd zal verliezen. De toekomst zal het uitwijzen.
Pogacar heeft gewoon al meer op hoog niveau gewonnen, en zit ook in een rijkere ploeg, altijd interessant met het oog op rondewerk.
Da's natuurlijk communicatie gestuurd door de ploeg he.Benen leeg is toch pure bullshit. Hij verliest zijn tijd op de gravel in afdaling en rechte stukken. En nadien pakt hij zelfs nog wat tijd terug. Als je benen leeg zijn dan pak je geen tijd meer terug maar ga je hier op meer dan 5 minuten eindigen.
Dat hij dan gewoon eerlijk is en toegeeft dat hij schrik had want dat zag het kleinste kind. En dat is ook geen schande want om blind van het stof daar een afdaling te pakken op de gravel daar heb je grote cohones voor nodig.
De manier ook waarop hij die schokken opvangde de andere vangen de schokken op met hun armen omdat ze ontspannen zitten. Hij schudde daar helemaal door elkaar omdat hij zo verkrampt zat van de schrik.
Je snapt toch zelf ook dat Deceuninck hier niet verlengd omdat Lefevere ze zelf naar de uitgang begeleid heeft omdat hij betere opties heeft?Dit staat in het artikel:
- 19 miljoen huidig budget
- 9 miljoen is het bedrag dat Quick Step zou geven nu met het nieuwe contract (en is eigenlijk eerder 7 a 9, niet exact gekend)
- Ondanks dat Quick Step 2 a 3 miljoen meer geeft, verliezen ze momenteel wel Deceuninck als sponsor waardoor ze voorlopig onder de 19 miljoen gaan zitten
- Zelfs al zouden ze geen extra hoofdsponsor vinden voor 2022, dan nog is er ruimte voor extra hoofdsponsor, dus kan later nog altijd uitgebreid worden (ik leid daar vooral dus uit af dat Quick Step opnieuw bereid is om status als hoofdsponsor te delen ondanks dat ze zelf al veel geven)