Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
:rofl:

7l25voeqc8071.jpg

Waar blaas ik hoog van de toren? Ik ga gewoon niet mee in dat euforische 'roze remco' en 'DQS gaat woensdag een putch plegen dat het geen naam heeft'
Door te beweren dat je een kenner zijt en mij te willen terugpakken op een uitspraak, vandaar Giro is nog niet gedaan. Ik ga trouwens ook niet mee in dat euforische roze van Remco. Het is nu al schitterend hoe die gast rondrijdt in de Giro na 9 maanden revalidatie + enkel trainingen zonder 1 koersdag in de benen. Dat mag niet gezegd worden zeker?

Pogacar heeft op 22 jarige leeftijd wel al de TdF op z'n naam staan, dat zie ik Remco niet meteen doen. Zelfs niet zonder die doodsmak van vorig jaar.

Hij gaat zeker nog een GT winnen daar ben ik zeker van maar wanneer?
Uw vergelijking is appelen met peren.. Wanneer en waar trouwens heeft Pogacar een doodsmak gemaakt vooraleer hij de TDF won? Zonder die zware blessure stond de Giro nu al op naam van Remco daar ben ik vrij zeker van... = 20 jaar op dat moment voor zijn eerste grote ronde.

Maar de meeste rijden wel als nieuweling, junior en belofte in een peloton. Evenepoel reed er als junior meestal voor :p

De Gendt rijdt ook niet graag in het peloton.
Wat een zever lees ik hier weer. Evenepoel kan wél degelijk deftig in een peloton rijden dat is de afgelopen 10 dagen meer dan duidelijk. De afdalingen waren ook meer dan ok tot nu toe. Waar hij vooral nog moet aan werken met het oog op de toekomst is die grindwegen en/of kasseien.. iets specifiek waar je als ronderenner nauwelijks mee in contact komt maar zoals gisteren bepalend kan zijn voor de eindafrekening in een grote ronde.

Zeg dan ineens dat hij beter stopt met wielrennen..

Wat een zever lees ik hier weer. Evenepoel kan wél degelijk deftig in een peloton rijden dat is de afgelopen 10 dagen meer dan duidelijk. De afdalingen waren ook meer dan ok tot nu toe. Waar hij vooral nog moet aan werken met het oog op de toekomst is die grindwegen en/of kasseien.. iets specifiek waar je als ronderenner nauwelijks mee in contact komt maar zoals gisteren bepalend kan zijn voor de eindafrekening in een grote ronde.

Al ooit op een fiets gezeten?

Effectief in het midden van een peloton rijden op cruciale momenten is iets anders dan op het gemak afdalen in een peloton of uw ploeg op kop laten rijden en in 4e positie zitten

Uw vergelijking is appelen met peren.. Wanneer en waar trouwens heeft Pogacar een doodsmak gemaakt vooraleer hij de TDF won? Zonder die zware blessure stond de Giro nu al op naam van Remco daar ben ik vrij zeker van... = 20 jaar op dat moment voor zijn eerste grote ronde.

Dat is een mooi staaltje koffiedik kijken hoor.

Er zijn veel azijnpissers omtrent Evenepoel maar dat nodeloos ophemelen helpt ook niet hoor. Iedereen is er van overtuigd dat hij onze beste kans is om nog eens een GT te winnen maar zoals ik reeds zei, de balans zal pas op het einde van z'n carriere gemaakt worden.

Ik ben fan en ik hoop dat hij het kan waarmaken!

Al ooit op een fiets gezeten?

Effectief in het midden van een peloton rijden op cruciale momenten is iets anders dan op het gemak afdalen in een peloton of uw ploeg op kop laten rijden en in 4e positie zitten
Ja, wss zelfs meer op een fiets gezeten dan u..

Dat weet ik inderdaad en dat beheerst Remco toch wel meer dan voldoende vind ik..

Het was gewoon een samenvatting van de artikels, maar wat je zegt klopt niet volledig.

Het is zeker mogelijk dat Lefevre andere opties heeft, maar los daarvan was al door de jaren heen duidelijk dat de CEO van Deceuninck ook niet overtuigd was of de return voor een B2B bedrijf zoals hen zo groot is. Dus er is altijd al onzekerheid geweest vanuit hun kant of men wel zou verlengen, zelfs onder dezelfde voorwaarden. Uiteindelijk is bij een B2B bedrijf koers vooral een platform om klanten (= distributeurs of installateurs) te ontvangen en is naambekendheid minder belangrijk dan voor consumentenbedrijven.
Ik volg u argumentatie wel enigszins maar Deceuninck als zuiver B2B beschouwen is ook kort door de bocht. In principe heb je gelijk natuurlijk, ze verkopen profielen aan ramen makers, maar diezelfde ramenmakers pakken wel uit met het feit dat ze Deceuninck verdelen. Voor mensen die op zoek zijn naar ramen is dat nu natuurlijk wel een serieuze referentie, veel meer dan pakweg Schüco. Ik kan mij voorstellen dat dit toch mee zorgt voor een grotere verkoop.

Maar zoals aangehaald blijven ze ook in de toekomst natuurlijk wel profiteren van de sponsoring van de voorbije jaren. Bovendien heeft Deceuninck 3 jaar jaren geleden zoals gesuggereerd waarschijnlijk wel mooie voorwaarden gekregen die nu moeilijker liggen of waarvoor Lefevere graag extra geld wil zien. Ik denk alleszins wel dat Lefevere betere opties heeft (of had).

Dat gezegd zijnde vind ik de timing om nog nieuwe investeerders aan te trekken wel bedenkelijk, eigenlijk had die deal volledig moeten rond zijn aan de start van de Giro, op het moment dat die Remco hype toch al maximaal speelt. Worst case scenario mis je een paar procentjes als Remco gewoon de Giro wint, als echter aan het einde van de Giro blijkt dat het toch niet zo fantastisch was als stiekem gehoopt verlies je veel meer marktwaarde dan je potentieel nog kan winnen.
Vergelijk het een beetje met een Holywood A-list acteur... die mannen hun volgende film ligt al vast terwijl ze nog een andere film aan het filmen zijn. Er is daar ook geen enkele die wacht tot hun film uit komt want als die film tanked keldert hun marktwaarde vaak dramatisch en lopende ze voor toekomstige opdrachten veel geld mis of gewoon de volledig opdracht tout court.
Bon, ik wil dit nu ook niet té veel uit proportie blazen. Voor hetzelfde geld rijdt hij in de slotweek met de besten omhoog en wordt hij nog 3de in het klassement en kan de hele mania weer van 0 af aan beginnen bij zijn volgende grote ronde en eerst nog voor Tokio/het WK.

Dat weet ik inderdaad en dat beheerst Remco toch wel meer dan voldoende vind ik..
Tcho, beheerst... heb je dat gedrag op die gravelstroken gezien. Paniekerig naar achter zitten kijken van "wie zit er hier nog allemaal achter mij die potentieel langs mij kan schieten als ik weer nen bocht slecht pak en mij kan doen verschieten?".

All do respect maar dat is wat je doet als je met de daver op het lijf rond rijdt. Dat is namelijk exact hoe ik mij gedrag op een random TT op een bochtig kasseitje waar de wielerterroristen mij om de oren vliegen. :unsure:

Laatst bewerkt:

Ik vind van niet

Die rit waar waaiers waren was hij niet mee
Gisteren na 1 gravelstrook waar je moet vechten voor je plek was hij niet mee

Almeida vertrekt al zeker bij DQS... en zal zeker ergens een plekje als kopman willen versieren, dus daarom wil hij zich vermoedelijk niet te veel profileren als helper en meer zn eigen kans gaan

Reed bij de junioren ook weldegelijk heel slecht in peloton, vielen ze was hij er heel vaak bij.

Almeida vertrekt al zeker bij DQS... en zal zeker ergens een plekje als kopman willen versieren, dus daarom wil hij zich vermoedelijk niet te veel profileren als helper en meer zn eigen kans gaan
In dat opzicht was meteen 5 minuten aangesmeerd krijgen in de eerste heuvelrit misschien niet de beste taktiek.

Goossens ook naar huis. Lag bij die valpartij met De Marchi blijkbaar. Lotto Soudal blijft over met vier en aangezien Kluge ook wel naar huis zal gaan aan het eind van deze week (met het oog op de Tour), De Gendt met serieuze kniepijn sukkelt en Vanhoucke zowel gisteren als vandaag op de grond heeft gelegen (afwachten of er fysieke schade is), gaan die wel een heel treurig einde van de Giro tegemoet. Nu, ze hebben natuurlijk al 2 zeges, hun giro is in principe geslaagd, maar toch.

Ik vind van niet

Die rit waar waaiers waren was hij niet mee
Gisteren na 1 gravelstrook waar je moet vechten voor je plek was hij niet mee
En daarom kan hij niet in een peloton rijden.. omdat hij even niet mee was.. 🙄.. Volgens u stopt hij mss beter met wielrennen als ik die kritieken hier lees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan