Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door te beweren dat je een kenner zijt en mij te willen terugpakken op een uitspraak, vandaar Giro is nog niet gedaan. Ik ga trouwens ook niet mee in dat euforische roze van Remco. Het is nu al schitterend hoe die gast rondrijdt in de Giro na 9 maanden revalidatie + enkel trainingen zonder 1 koersdag in de benen. Dat mag niet gezegd worden zeker?Waar blaas ik hoog van de toren? Ik ga gewoon niet mee in dat euforische 'roze remco' en 'DQS gaat woensdag een putch plegen dat het geen naam heeft'
Open lucht, mondmaskers aan dus dan valt dat allemaal wel meeamai, corona is ook maar een vaag begrip daar in Italie, daar staat nog meer volk dan pre-corona op die berg
Uw vergelijking is appelen met peren.. Wanneer en waar trouwens heeft Pogacar een doodsmak gemaakt vooraleer hij de TDF won? Zonder die zware blessure stond de Giro nu al op naam van Remco daar ben ik vrij zeker van... = 20 jaar op dat moment voor zijn eerste grote ronde.Pogacar heeft op 22 jarige leeftijd wel al de TdF op z'n naam staan, dat zie ik Remco niet meteen doen. Zelfs niet zonder die doodsmak van vorig jaar.
Hij gaat zeker nog een GT winnen daar ben ik zeker van maar wanneer?
Wat een zever lees ik hier weer. Evenepoel kan wél degelijk deftig in een peloton rijden dat is de afgelopen 10 dagen meer dan duidelijk. De afdalingen waren ook meer dan ok tot nu toe. Waar hij vooral nog moet aan werken met het oog op de toekomst is die grindwegen en/of kasseien.. iets specifiek waar je als ronderenner nauwelijks mee in contact komt maar zoals gisteren bepalend kan zijn voor de eindafrekening in een grote ronde.Maar de meeste rijden wel als nieuweling, junior en belofte in een peloton. Evenepoel reed er als junior meestal voor
De Gendt rijdt ook niet graag in het peloton.
Last van Calimero gedrag?Dat mag niet gezegd worden zeker?
Al ooit op een fiets gezeten?Wat een zever lees ik hier weer. Evenepoel kan wél degelijk deftig in een peloton rijden dat is de afgelopen 10 dagen meer dan duidelijk. De afdalingen waren ook meer dan ok tot nu toe. Waar hij vooral nog moet aan werken met het oog op de toekomst is die grindwegen en/of kasseien.. iets specifiek waar je als ronderenner nauwelijks mee in contact komt maar zoals gisteren bepalend kan zijn voor de eindafrekening in een grote ronde.
Zeg dan ineens dat hij beter stopt met wielrennen..
Uw vergelijking is appelen met peren.. Wanneer en waar trouwens heeft Pogacar een doodsmak gemaakt vooraleer hij de TDF won? Zonder die zware blessure stond de Giro nu al op naam van Remco daar ben ik vrij zeker van... = 20 jaar op dat moment voor zijn eerste grote ronde.
Neen hoezo.. wat is uw probleem mss?Last van Calimero gedrag?
Ja, wss zelfs meer op een fiets gezeten dan u..Al ooit op een fiets gezeten?
Effectief in het midden van een peloton rijden op cruciale momenten is iets anders dan op het gemak afdalen in een peloton of uw ploeg op kop laten rijden en in 4e positie zitten
Ik volg u argumentatie wel enigszins maar Deceuninck als zuiver B2B beschouwen is ook kort door de bocht. In principe heb je gelijk natuurlijk, ze verkopen profielen aan ramen makers, maar diezelfde ramenmakers pakken wel uit met het feit dat ze Deceuninck verdelen. Voor mensen die op zoek zijn naar ramen is dat nu natuurlijk wel een serieuze referentie, veel meer dan pakweg Schüco. Ik kan mij voorstellen dat dit toch mee zorgt voor een grotere verkoop.Het was gewoon een samenvatting van de artikels, maar wat je zegt klopt niet volledig.
Het is zeker mogelijk dat Lefevre andere opties heeft, maar los daarvan was al door de jaren heen duidelijk dat de CEO van Deceuninck ook niet overtuigd was of de return voor een B2B bedrijf zoals hen zo groot is. Dus er is altijd al onzekerheid geweest vanuit hun kant of men wel zou verlengen, zelfs onder dezelfde voorwaarden. Uiteindelijk is bij een B2B bedrijf koers vooral een platform om klanten (= distributeurs of installateurs) te ontvangen en is naambekendheid minder belangrijk dan voor consumentenbedrijven.
Tcho, beheerst... heb je dat gedrag op die gravelstroken gezien. Paniekerig naar achter zitten kijken van "wie zit er hier nog allemaal achter mij die potentieel langs mij kan schieten als ik weer nen bocht slecht pak en mij kan doen verschieten?".Ja, wss zelfs meer op een fiets gezeten dan u..
Dat weet ik inderdaad en dat beheerst Remco toch wel meer dan voldoende vind ik..

Ik vind van nietJa, wss zelfs meer op een fiets gezeten dan u..
Dat weet ik inderdaad en dat beheerst Remco toch wel meer dan voldoende vind ik..
Reed bij de junioren ook weldegelijk heel slecht in peloton, vielen ze was hij er heel vaak bij.Wat een zever lees ik hier weer. Evenepoel kan wél degelijk deftig in een peloton rijden dat is de afgelopen 10 dagen meer dan duidelijk. De afdalingen waren ook meer dan ok tot nu toe. Waar hij vooral nog moet aan werken met het oog op de toekomst is die grindwegen en/of kasseien.. iets specifiek waar je als ronderenner nauwelijks mee in contact komt maar zoals gisteren bepalend kan zijn voor de eindafrekening in een grote ronde.
Zeg dan ineens dat hij beter stopt met wielrennen..
In dat opzicht was meteen 5 minuten aangesmeerd krijgen in de eerste heuvelrit misschien niet de beste taktiek.Almeida vertrekt al zeker bij DQS... en zal zeker ergens een plekje als kopman willen versieren, dus daarom wil hij zich vermoedelijk niet te veel profileren als helper en meer zn eigen kans gaan
Dus dan kan hij beter stoppen met wielrennen want hij kan blijkbaar niet veel op de fiets als ik dat hier allemaal lees?Reed bij de junioren ook weldegelijk heel slecht in peloton, vielen ze was hij er heel vaak bij.
En daarom kan hij niet in een peloton rijden.. omdat hij even niet mee was..Ik vind van niet
Die rit waar waaiers waren was hij niet mee
Gisteren na 1 gravelstrook waar je moet vechten voor je plek was hij niet mee
.. Volgens u stopt hij mss beter met wielrennen als ik die kritieken hier leesGij leest ook alleen maar wat en hoe je het wiltEn daarom kan hij niet in een peloton rijden.. omdat hij even niet mee was.... Volgens u stopt hij mss beter met wielrennen als ik die kritieken hier lees