Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, das niet echt fair natuurlijk. Wanneer was de laatste keer dat een renner bij zijn eerste grote ronde kopman was?Evenepoel zijn grootste manco is zijn explosiviteit. 15 seconden achter blijft gewoon top, en hij moet het roze niet verdedigen. De langere cols moeten hem sowieso beter liggen. Als het op conditie aankomt is het gewoon een beest.
Blijft natuurlijk de vraag hoe hij 3 weken koers verteert. Wanneer was de laatste keer dat iemand zijn eerste grote ronde won? Moet je toch al diep in de archieven duiken lijkt me.
Ja en alles wat ze daar zeggen is juist... heb je wel gehoord wat ze daar weer allemaal zitten uitkramen?Was duidelijk te zien op de beelden en is nog gezegd geweest later in uitzending
Ze moesten met de stoeltjeslift, te voet of de fiets naar de aankomst. Dus die zijn daar niet aanwezigNog altijd geen reactie van Evenepoel?
Wat is er mis met de Vlaamse media?!?
De Zoncolan is idd een beest, nog wat anders dan vandaag ook!Die strade bianche rit moet Remco wel liggen als ik het parcours bekijk al zal ineos de boel daar wel redelijk goed kunnen controleren en een uitval van een klassementsman goed kunnen opvangen. Het eindigt daar jammer genoeg ook weer opnieuw op zo'n punchers puist. Het profiel van de zoncolan ook net eens bekeken, wat een beest is dat!
Ik denk toch ook eerder dat Ineos en Bernal daar serieus met gashendel open gaan rijden. Daar zouden wel eens slachtoffers kunnen vallen.Niet vergeten dan bernal in de strade ook gewoon bij Van Der Poel, Van Aert, Pidcock en Pogacar mee was. Dus ik denk niet dat Ineos persé wil controleren, Volgens mij gaan die daar echt initiatief tonen.
Tis de Ronde van Italië... als ze in andere koersen over die wegen rijden mogen ze dat in de ronde van de land toch zeker ook wel doen. Das zo'n beetje diezelfde discussie als "moeten ze wel over kasseien rijden in de Tour?" (ja dus).Ik hoop vooral niemand met pech. Porte had zijn 3e plek ook bijna verloren door zo een kutwegen op te zoeken. Moet helemaal niet voor mij bij een grote ronde
De meest recente die ik tegen kwam was inderdaad Hinault. Reed wel "pas" in zijn 4e profjaar zijn eerste Tour. Hij had het jaar ervoor al de Dauphiné, Gent-Wevelgem en LBL gewonnen. Reed 13 grote rondes en won er 10. #stukjegeschiedenisAnquetil won zijn eerste grote ronde en volgens mij Hinault ook.

Moet voor mij ook niet.Tis de Ronde van Italië... als ze in andere koersen over die wegen rijden mogen ze dat in de ronde van de land toch zeker ook wel doen. Das zo'n beetje diezelfde discussie als "moeten ze wel over kasseien rijden in de Tour?" (ja dus).
Remco z'n uitleg bevestigt dit dus.Hij zat in het begin gewoon in het wiel van Almeida, dat was duidelijk te zien op beeld. Daarna kwamen de vluchters weer in beeld en toen ze terug naar het 'peloton' gingen zat Evenepoel daar niet meer, maar zo goed als achteraan van dat groepje.
Dan moet er toch iets gebeurd zijn? Hij werd namelijk perfect meegenomen door Almeida.
Neen, dat zeg ik niet dat alles waar is wat in uitzending wordt gezegd. Wie zegt dat Remco al in roze rijdt? Gij dan toch wel..En alles wat wordt gezegd in de uitzending is per definitie waar. Remco rijdt per slot van rekening toch al enkele dagen in de maglia Rosa!