Geef de persoon boven jou een compliment

Wojak

Well-known member
Crowdfunder FE
Om al de negativiteit wat tegen te gaan, vind ik dat het tijd wordt voor wat positiviteit.
Geef de persoon boven jou een compliment, hoeft niet persé met de waarheid te stroken.
 
Ik vind het wel chique dat je u van een b rated bv hebt weten opwerken naar een onderneemster met een eigen brillenmerk/winkel.
 
Dankje @PLCman voor het compliment, om te beginnen vind ik dat je goed bent in het verwerken van feedback en het handelen ernaar. Oh ja, over feedback verwerken gesproken, die PLC's uit de S7-series halen echt wel alles uit de (verdeel)kast.

Ik hou van de extra poorten op de achterkant van de Simatic S7 1500. Ook ben ik fan van het LED-scherm dat bijkomende informatie geeft over de configuratiemogelijkheden. Tot slot vind ik dat er goed is nagedacht over de modulariteit van dit systeem. Kortom, een echte topper.

Wat een geweldig toestel. Siemens doet het weer! Was het al maar weer Kerstmis.
 
Laatst bewerkt:
Een mooie strakke stropdas heb je daar. Eentje die de zuurstof naar je hersenen afsnoert.
 
Een mooie strakke stropdas heb je daar. Eentje die de zuurstof naar je hersenen afsnoert.

Hoe minder zuurstof naar mijn hersenen, hoe minder mijn hersenen roesten.

Want vergeet niet:

rust-roest.png



Dan nu het compliment aan Tonerider: soms pruim ik hem wel met zijn 3D-geprinte miekroplestiek rommel die viraal gaat op Reddit en zijn D E D I C A T I O N voor Pink Floyd.
 
Terug
Bovenaan