Can't Solve Gebruikersinfo overzetten van het vorige forum

Inderdaad, algemene regel is: geregistreerd voor 30/01/2021 21u, dan heb je de koppelingslink moeten gebruiken en dan staat die info bij jouw profiel ('about me'). Na deze datum zijn het nieuwe profielen.
 
Heb eigenlijk hetzelfde issue als Riverdale27. Kon niet aanloggen vandaag, een passwoord reset uitgevoerd en bij inloggen blijkt mijn profiel volledig blanco (ben zelfs new member nu).. Had nochtans niet het idee dat dit zo was wanneer ik het geïmporteerd had in Januari, nu ineens geen iTrader meer etc, is er iets gewijzigd of zo op technisch vlak recent ?
 
Forget my remark. Iedereen is blijkbaar gezeroteerd. 9lives info staat enkel in profiel (goed verstopt). geen link tussen beide blijkbaar. Date betekent dus gezien de reputatiescores die ik zie bij anderen, dat er een aantal al zeer actief zijn geweest op het nieuwe forum.
Allee vooruit newbie dan maar terug.
 
Forget my remark. Iedereen is blijkbaar gezeroteerd. 9lives info staat enkel in profiel (goed verstopt). geen link tussen beide blijkbaar. Date betekent dus gezien de reputatiescores die ik zie bij anderen, dat er een aantal al zeer actief zijn geweest op het nieuwe forum.
Allee vooruit newbie dan maar terug.
Behalve de iTrader, die is ondertussen geïntegreerd. De rest is ook gewoon onpraktisch om over te zetten.
 
Forget my remark. Iedereen is blijkbaar gezeroteerd. 9lives info staat enkel in profiel (goed verstopt). geen link tussen beide blijkbaar. Date betekent dus gezien de reputatiescores die ik zie bij anderen, dat er een aantal al zeer actief zijn geweest op het nieuwe forum.
Allee vooruit newbie dan maar terug.
Dit heeft hier minstens 5 keer in deze thread gestaan (om nog maar van de 10-tallen soortgelijke threads/posts te zwijgen). Het stond zelfs onder de post van Riverdale uitgelegd!
Ik kan hier alleen maar uit concluderen dat je geen moeite hebt gedaan om de thread te lezen. Dat je hier dan komt klagen over "goed verstopt" heb je alleen maar aan jezelf te danken.
 
Klopt "Preske". Had enkel het postbericht gelezen en concludeerde dat ik hetzelfde issue had. Een twintigtal minuten later heb ik zelf gepost dat je mijn opmerking mag negeren, na het volledig doorlezen van de thread heb ik inderdaad ook begrepen dat deze situatie "business as usual" is. Vandaar dan ook mijn tweede reactie "negeer mijn opmerking".
 
Terug
Bovenaan