Can't Solve Gebruikersinfo overzetten van het vorige forum

Riverdale27

Member
Dag allemaal,

Op het 9lives forum staat een link waarop je kan klikken om al je gebruikersinfo over te zetten: aantal posts, iTrader feedback, etc. Ik heb dat gebruikt, melding gekregen, wachtwoord gewijzigd, maar ik sta hier gewoon als nieuwe gebruiker?

Iemand een idee hoe dat komt?
 
Krijg net te horen dat dit blijkbaar enkele keren per week wordt aangevuld. En zie ook dat je precies je threads niet kan verwijderen :)
 
Dat staat op uw profielpagina bij “Over Mij”

Legacy iTrader Total 7
Legacy iTrader Percent 100
Legacy Reputation 16
Legacy Posts 4656
Legacy Joindate 27 jan 2012
 
Heb je het niet over de status 'Crowdfunder' ? Want bij mijn weten werd dat inderdaad manueel door @Cyberkef gedaan (of iemand anders). Maar dan moest je natuurlijk ook wel gedoneerd hebben :)
 
Krijg net te horen dat dit blijkbaar enkele keren per week wordt aangevuld. En zie ook dat je precies je threads niet kan verwijderen :)
Het is al een aantal keer vermeld, maar:

Het is hier een volledig nieuw forum, en ook andere forum software. Dus iedereen begint met alle statistieken (postcount, likes, iTrader, member status ...) vanaf 0. Het is niet zo eenvoudig die oude data te integreren.

Enkel op jouw about pagina staat een sectie met jouw legacy informatie (postcount, iTrader, reputation) die vanuit 9lives werd overgenomen bij de migratie van jouw account.
 
Blijkbaar heb ik gemist dat een migratie mogelijk is tussen 9L en BG
Ik heb ondertussen hier net een nieuw account gemaakt (met dezelfde username)

Kunnen bepaalde gegevens nog gemigreerd worden, of is dit nu niet meer mogelijk?
 
De link werkte bij mij niet. Ik kreeg enkel een bericht met RIP 9Lives te zien.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik daarnet m'n account hier eerst gemaakt had, voordat ik de tread op 9Lives had gezien.
Dan gaat het niet meer. Die bridge heeft anderhalve maand open gestaan, en is gisteren uitgezet als de publieke registraties open gegaan zijn.
 
Terug
Bovenaan