Game hoofdtelefoon

Horse

Well-known member
Liefst wireless.

Heeft dit eigenlijk een meerwaarde? Ik zou dit doen voor mijn vriendin en geburen, maar is de ervaring ook niet gewoon beter? Meestal zet ik alles goed luid met veel bas.

Anyway wat is een aanrader? Ik speel meestal 1u (niet langer)
 
Ik heb de hyperx cloud II, wel de wired versie, maar er is ook een wireless versie van.
Heeft goede balans van geluid, dus ook te gebruiken voor muziek. Maar als je echt veel bass wilt, is het misschien toch wel minder geschikt.
Hij kan wel goed luid (zelfs te luid om gezond te zijn)


Budget is natuurlijk ook wel iets wat interessant kan zijn om mee te geven :)
 
Na een Corsair HS50 en void pro en een Hyper x cloud 2 stinger heb ik nu de Razer barracuda X 2022 model, de Razer is 100% een aanrader tov de andere.
 
Ben zelf geen gemakkelijke op dit vlak en dan voornamelijk wat betreft comfort. Die met het beste comfort voor mij persoonlijk is de steelseries arctis nova lijn. Geluid is ook gewoon top.
 
Ik heb vroeger altijd dure wireless headsets gehad. (+-200€). Probleem is dat het tegenwoordig allemaal wegwerpmaatschappij is. Batterij dat na een jaar snel leeg is, microfoon dat durft kapot gaan. Anyway, een halfjaartje geleden een Corsair Void Elite gekocht (+-80€) en ik kan hem alleen maar aanraden. Speel enkel maar shooters en ben er supertevreden van. Ik moest ook een headset hebben waar je de microfoon naar boven kan buigen/plooien. Anders altijd zoeken voor de mute knop. Als ik deze terug eens laat vallen of moest buiten garantie defect gaan was het "maar" 80€
 
Steelseries Arctis nova 7x hier, niet zwaar op het hoofd, geen pijn van de hoofdband, zelfs na uren gamen en heel zachte oorschelpen.
Geweldig geluid en doet redelijk wat game uren voor hij moet opgeladen worden.
Mute knop en volume makkelijk aan te raken op je oorschelp, en ook een rood lichtje op de punt van je microfoon als die mute is.
Dus geen 10 min tegen jezelf zitten praten omdat je niet doorhebt dat je nog muted bent :biglaugh:

167 euro betaald.

Ik lees in de reviews wel op regelmaat dat de kwaliteit van de micro 'minder' zou zijn, maar ik gebruik zelden een micro tijdens gamen.
Puur gekocht voor het geluid.
En die micro shuift ook mooi volledig weg in je headset behuizing als je hem niet wil gebruiken.
 
Terug
Bovenaan