Uitdaging Foto Uitdaging | POLL | Oktober | Bovenaanzicht

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

We hebben weer 12 inzendingen, volgende keer dus graag 13!

Thema van deze maand:
Bovenaanzicht

DE POLL

Stemmen kan tot tot 31 oktober en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 1 november start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 31 oktober
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of Oktober" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.



Hall Of Fame
 
Leuke reeks moet ik zeggen. Zelf heb ik op foto 8 gestemd: sierlijk in al zijn eenvoud met vooral een erg leuke compositie die onmiddellijk naar onderen leidt. Bij de meer abstracte foto's zitten ook leuke foto's tussen, maar dat is niet meteen mijn ding. Foto 10 vind ik ook een knappe, maar vind ik meer macrofotografie.
 
Wederom leuke inzendingen. Tof om te zien dat iedereen zijn eigen ding doet, heel uiteenlopende resultaten.
Foto 1: Cool landschap, vraag me af waar die genomen is.
Foto 2: Beetje een trieste herfst sfeer. Ik hou van de herfst en de kleuren die ze met zich meebrengt. Dit roept totaal het tegenovergestelde op.
Foto 3: Origineel idee maar wat saai. Klinkt wat cru maar ik mis iets dat mijn aandacht trekt.
Foto 4: Heel abstract, ik vraag me constant af wat het onderwerp is.
Foto 5: Eén van mijn favorieten. De kat die heel kat is en zich geen fuck van de fotograaf aan trekt. Contrast tussen de kat en de stoel is ook mooi.
Foto 6: Ook een origineel idee! Ik ruik meteen de herfst van de foto komen. Geeft me een warm en gezellig herfstgevoel itt foto 2 :)
Foto 7: Vooral fan van het knappe rimpeleffect in het water, knap vast gelegd.
Foto 8: Insta fan van! Mooie symmetrie, heel aangenaam voor het oog.
Foto 9: Heel warme foto, mooie kleuren; staat mee in de top 3.
Foto 10: Ik blijf er van vesteld staan hoe cool en mooi al dat mini leven in de tuin is. Geen grote kenner maar lijkt me technisch moeilijk.
Foto 11: Weer een heel originele insteek! Zeer frisse foto die heel aangenaam oogt.
Foto 12: Mooi contrast tussen de stralende bruid en haar omgeving. Minpunt is dat de bruidegom ook net wat te onderbelicht is naar mijn smaak.

Uiteindelijk voor foto 8 gegaan.
 
Persoonlijke gaat de voorkeur uit naar 5,7 en 9.
7 is zoiets doodsimpel, zelfs lelijk als je het tegenkomt, maar deze foto maakt er wel iets tofs van.
 
Foto 5 is het geworden voor mij, ik hou wel van iets komedisch in een foto. Maar ook gewoon een mooie kleurencombinatie
 
Proficiat aan de winnaar! Geen idee wie het is eigenlijk.

Mijn passage is geen succes geworden maar bon dat zal me leren om de challenge maar half serieus te nemen en om vijf voor elf nog door m'n foto's te moeten scrollen :laugh:

Laat de November challenge maar komen!

Ohja mijn foto was de bij op de Allium. (A. sphaerocephalon voor de geïnteresseerden)
 
Mijn foto was de zeepbel in het schuim. Zag er in het echt leuker uit door zijn ronde bolvorm, maar valt wat weg door het bovenaanzicht. Ook komen die leuke spiegelende kleuren niet tot zijn recht.
 
Geen enkele vote op mijn gin-tonic. Deze thread is niet goed voor m'n zelfvertrouwen :headshake:
Anyway, proficiat aan de winnaar.
Het belangrijkste is dat je een foto gemaakt hebt! Elke keer je moeite doet om een foto te maken doe je weer ervaring op die je kan meenemen naar de volgende keer :) En er komt heus wel nog feedback ook! Je kan er enkel beter van worden.:hug:
 
Merci voor de votes op foto 8 iedereen! Foto is genomen in Berlijn op de Siegessäule. Ik heb geen mega lange stok gebruikt, wel mn arm zo ver mogelijk uitgestoken (en m'n gsm HEEL goed vastgepakt). Eerlijkheisgewijs moet ik er wel bijzeggen dat ik achteraf het perspectief nog een beetje heb aangepast in PS voor de strakheid, maar het was al redelijk recht.

Niet mee inzitten @Tonerider, wilt daarom zeker niet zeggen dat het een slecht beeld is. Je moet het ook zien in de context van de andere beelden, de opdracht en geluk hebben met het publiek.
 
Terug
Bovenaan