Question Forumlink (PWA) verwijst door naar index pagina (nieuwjaarsbrief)

Arme Loser, zo zijn best aan't doen nochtans...
Als we niet op Loser zijn kap zitten, is het dan echt wel BG?
unsure.gif
 
Aha OK. Wel, zou wel tof zijn mochten jullie dat ook enablen dan op termijn, in mijn queeste om een even goede ervaring als Tapatalk te bereiken is een directe shortcut op homescreen wel handiger dan via bookmarks te moeten :)

Ik zie wel dat het in Firefox op Android wel werkt, maar daar krijg je dan wel weer de onnodige adresbalk mee.

Thx voor het antwoord!
En thx @Loser om je best te doen. ;)
Idd, zelfde probleem hier en om dezelfde reden. Werkt veel gemakkelijker er "app" (pwa dus) dan via een ordinair chrome tabblad.

Die offline modus trick, werkt die eigenlijk? Had dat geprobeerd maar zonder succes.

Edit: tis nu half gelukt, maar ie doet het dan wel open als chrome tab, niet als pwa. En het werkt dus idd ook op zich niet. Voorlopig dus gewoon nog altijd 2 keer klikken om binnen te gaan :p
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad enorm vervelend, als je vanboven op het logo klikt is dat ook zo terwijl ik dat altijd gebruik om op het algemeen overzicht te komen...
 
Inderdaad enorm vervelend, als je vanboven op het logo klikt is dat ook zo terwijl ik dat altijd gebruik om op het algemeen overzicht te komen...
Maar het logo brengt u naar de homepage, niet naar het forum. Da's toch bij veel sites zo...
 
Cyberkef precies fan van Deathnote? Ben h
Idd, zelfde probleem hier en om dezelfde reden. Werkt veel gemakkelijker er "app" (pwa dus) dan via een ordinair chrome tabblad.

Die offline modus trick, werkt die eigenlijk? Had dat geprobeerd maar zonder succes.

Edit: tis nu half gelukt, maar ie doet het dan wel open als chrome tab, niet als pwa. En het werkt dus idd ook op zich niet. Voorlopig dus gewoon nog altijd 2 keer klikken om binnen te gaan :p
Ik snap het probleem niet, ik moet maar 1 keer klikken hoor.
 
Maar het logo brengt u naar de homepage, niet naar het forum. Da's toch bij veel sites zo...
Dat zal waarschijnlijk wel zo zijn maar via de mobiele site heb je geen andere manier om "snel" naar het algemene forum te gaan. Op de desktop heb je de tabs en kan je gewoon op forums klikken maar via mobiel heb je enkel dat logo en dan kom je dus telkens op die nieuwsbrief uit... Zeer vervelend.
 
Dat zal waarschijnlijk wel zo zijn maar via de mobiele site heb je geen andere manier om "snel" naar het algemene forum te gaan. Op de desktop heb je de tabs en kan je gewoon op forums klikken maar via mobiel heb je enkel dat logo en dan kom je dus telkens op die nieuwsbrief uit... Zeer vervelend.
Klopt, je moet 2 handelingen uitvoeren om naar het hoofd van de forums te komen 'menu > forums' terwijl de homepagina nu nutteloos :censored: is met 1 klik op het logo.
 
Klopt, je moet 2 handelingen uitvoeren om naar het hoofd van de forums te komen 'menu > forums' terwijl de homepagina nu nutteloos :censored: is met 1 klik op het logo.
Dat klopt. Maar op 9lives zou dat hetzelfde zijn, je komt de 9lives frontpagina uit, en pas als je op forums klikt op de forums.
Dat de pagina nu "nutteloos" is, betekent niet dat dat zo gaat blijven. Als we dat ooit veranderen naar een werkende front, kom je nog altijd daar uit, en niet op de fora. Die zitten achter /forums/
 
Wat ook irritant is op gsm..

Als ik terug naar het forumoverzicht wil klikte ik altijd op het BeyondGaming logo dat mooi bovenaan blijft staan.

Nu moet ik telkens op die 3 streepjes klikken en dan op forums. Na enkele keren ben ik het beu en ga ik terug naar m'n andere fora (op Tapatalk)
 
Bij zo goed als alle pagina's, ga je naar de frontpagina met het logo. Hier is dat helemaal hetzelfde.
We kunnen misschien eens bekijken of er een makkelijkere link naar de forums zelf te plaatsen is, maar je kunt al klikken in het menu, klikken op het "spoor" (hoe heet dat? breadcrumbs?) of gaan naar /forums/. Het is misschien ook gewoon een kwestie van gewoon worden.
 
Bij zo goed als alle pagina's, ga je naar de frontpagina met het logo. Hier is dat helemaal hetzelfde.
We kunnen misschien eens bekijken of er een makkelijkere link naar de forums zelf te plaatsen is, maar je kunt al klikken in het menu, klikken op het "spoor" (hoe heet dat? breadcrumbs?) of gaan naar /forums/. Het is misschien ook gewoon een kwestie van gewoon worden.
Het is vooral op mobiel denk ik. Ik moet nu (ipv op het logo te klikken) ook op die 3 menu streepjes en dan forums klikken.
 
Ik heb het ook over mobiel. Je kunt met de bliksem zelfs vlot naar je watched list, en onder de drie streepjes staat het bovenliggende forum, net als onderaan.
 
Is het dan wel eventueel mogelijk om het logo te linken naar het forum? Ik gebruik die vaak om terug naar het forumoverzicht terug te keren, en ik veronderstel dat ik niet de enige ben.
 
Dat zijn dingen die meer bij de huisstijl horen, maar dat is zeker iets om mee te nemen, gebruiksgemak is toch een van de belangrijkste dingen.
 
Is het dan wel eventueel mogelijk om het logo te linken naar het forum? Ik gebruik die vaak om terug naar het forumoverzicht terug te keren, en ik veronderstel dat ik niet de enige ben.
Bij de finale template kan daar mee rekening gehouden worden, dat er een duidelijkere link staat, zoals op 9lives met de icoontjes, maar eens de frontpage gelaunched is gaat het logo sowieso naar de frontpage van de website verwijzen he, dus dat zou maar een tijdelijke oplossing zijn.
 
Terug
Bovenaan