Flauwe moppen

Een nieuweling wordt naar het vreemdelingen legioen in de woestijn gestuurd... De commandant leidt hem rond. Nadat ze alles gezien hebben op een kleine barak na, vraagt de nieuwe: "Wat zit daarin?"

De commandant antwoordt lichtjes verlegen: "Nou ja kijk, zoals het jou heel waarschijnlijk opgevallen is, er zijn hier geen hoeren. In deze barak staat onze kameel en wanneer een van onze mannen het niet meer kan uithouden..." De nieuwe zegt verontwaardigt: "Praat alstublieft niet verder! Zoiets zou ik nooit doen."

De tijd vergaat, en zijn verlangen wordt groter. Tenslotte gaat hij naar de commandant, en vraagt hem naar de kameel. "Voor vandaag is hij volgeboekt, maar morgen is hij nog vrij."

De volgende dag gaat hij in de stal, zet een stoeltje achter de kameel, laat zijn broek zakken en begint. Na een tijdje opent de commandant de deur en zegt: "Ik begrijp dat de nood hoog was, maar kon je niet met de kameel naar de dichtsbijzijnde stad naar de hoeren rijden, zoals alle anderen hier doen?"

Variant om in het kamelenthema te blijven...

Een man is op reis op zijn kameel door de Sahara woestijn. Hij raakt de weg kwijt en dwaalt dagen aan een stuk rond zonder zijn weg terug te vinden. Zijn voorraad water en proviand raakt op en het ziet er niet goed uit om ooit nog uit die woestijn uit te raken. Voor hem door uitdroging omkomt wil hij toch nog wel eens van de grond gaan, maar ja het enige dat hem daarbij kan helpen is die kameel. Aangezien er niets anders opzit zet hij zich achter zijn kameel, wil zijn penis achteraan naar binnensteken als die kameel een stap vooruit zet. Hij probeert dat zo nog een paar keer, maar telkens hetzelfde resultaat met een kameel die een stap naar voor zet.
Ten einde raad besluit hij dan maar verder te trekken (Pun not intended :unsure: ). Op een bepaald moment komt hij op zijn pad een mooie blondine tegen die in panne staat met haar Jeep. Ze zegt hem: als je mijn Jeep kunt repareren, mag je mij alles vragen wat je wilt.
Hij: ik ben nog mecanieker geweest, dat is zo opgelost.
Als die Jeep gerepareerd is, mag hem dus een tegenprestatie vragen van die bevallige blondine: ja zegt hem, al dagen dwaal ik door de woestijn, mijn einde is nabij en ik wil graag nog eens... Ik vraag dat niet graag, wat ik nu ga vragen, maar zou jij soms even mijn kameel kunnen vasthouden?

Ik heb dat nog nooit verteld denk ik, maar Ik heb een heel goede vriend die in Noord-Korea woont.
Onlangs vroeg ik hem hoe het daar tegenwoordig is.

Waarop hij zei: "Ik mag niet klagen"

Een Nederlander en een Belg zijn pas buren geworden. Ze ontmoeten elkaar voor het eerst aan de schutting.
“Zijn jullie echt zo gierig?”: vraagt de Belg.
“Neen hoor, wij zijn gewoon zuinig”: antwoordt de Nederlander.
“Bvb: ik had gisteren de keuze. Om een verrekijker te kopen van 100€ en van 20€, ik heb die van 20 gekocht en toch kon ik zien hoe jij je vrouw neukte op de keukentafel.”
De Belg: “Had je beter die van 100€ gekocht, dan had je gezien dat het jouw vrouw was.”

De gelijkenis tussen de mannelijke geslachtsorganen en het wereldkampioenschap voetbal in de USA:

Geen Italië-n

Een man gaat naar dokter voor een onderzoek.
De dokter komt binnen en zegt : "ik heb goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je een uitgezaaide kwaadaardige kanker hebt waardoor je nog een maand te leven hebt."
De man schrikt zich rot en zegt " Kan er na zoiets dan nog goed nieuws zijn ?"
De dokter zegt : " Ja. Zie je die knappe verpleegster daar lopen ? Die heb ik gisteravond een goede beurt gegeven."

Nadat Adam en Eva een paar dagen op aarde waren, zei God tegen Adam:
"Het wordt tijd dat Eva en jij aan het proces gaan beginnen, de aarde van meer bewoners te voorzien, dus begin maar eens met haar te zoenen."
En Adam antwoordde:
"Goed Heer, maar wat is zoenen?"
God gaf een korte uitleg en Adam nam Eva mee naar de bosjes.

Even later was hij weer terug.
"Dank U Heer, dat was aangenaam."
Vervolgens zei God:
"Nu wil ik dat je Eva streelt."
En Adam antwoordde:
"Goed Heer, maar wat is strelen?"
God gaf weer een korte uitleg en Adam nam Eva opnieuw mee naar de bosjes.

Even later was hij weer terug.
"Dank U Heer, ook dat was aangenaam."
Vervolgens zei God:
"Nu wil ik dat je met Eva de liefde bedrijft."
En Adam antwoordde:
"Goed Heer, maar wat is de liefde bedrijven?"
Opnieuw gaf God een korte uitleg en Adam ging weer met Eva naar de bosjes.

Al snel was hij echter weer terug en vroeg:
"Heer, wat is hoofdpijn?"

Een man komt bij de dokter voor een prostaatonderzoek.
De dokter trekt een handschoen aan, steekt z'n vingers in de man zijn poep en begint wat rond te draaien en te voelen.

Dokter: 'uhu, uhu, ok, ja... uhu, lichte erectie, compleet normaal, uhu'

Zegt de man: 'wablieft? Ik heb helemaal geen erectie!'

Dokter: 'gij niet nee'.

Ik hoorde over 't laatst 2 begrafenisondernemers babbelen:
- Ik had verleden week een lijk van een vrouw die 2 weken in het water gelegen had. Haar clitoris was precies een augurk.
- Zo groot, of qua kleur?
- Nee, van smaak.

Terug
Bovenaan