Flauwe moppen

Uw humor doet mij denken aan de oudere generatie die vroeger powerpoints doorstuurde via mail met dergelijke grappen in, die nu overgeschakeld zijn op filmpjes van Facebook.

M'n opa was daar een krak in. Elke dag een mailtje 'om te lachen'. En dan op familiefeesten navragen of ik die bekeken had.

Hij is daar mee gestopt want hij is dood.

Uw humor doet mij denken aan de oudere generatie die vroeger powerpoints doorstuurde via mail met dergelijke grappen in, die nu overgeschakeld zijn op filmpjes van Facebook.

M'n opa was daar een krak in. Elke dag een mailtje 'om te lachen'. En dan op familiefeesten navragen of ik die bekeken had.

Hij is daar mee gestopt want hij is dood.
Ik krijg die ondingen nog altijd aan van de pa van mijn ex. 😅 insta delete.

Donald Trump sterft en gaat naar de hel. Daar aangekomen zegt de duivel: "jij hoort hier wel thuis. Maar er is een klein probleempje, we zijn volzet. Dus wij gaan iemand moeten laten gaan, en jij gaat hun plek moeten innemen. Hier zijn 3 deuren, jij kiest diens plek je inneemt."
Achter de eerste deur: Barack Obama die altijd maar in een zwembad springt, eruit kruipt en weer in springt. Opnieuw en opnieuw.
"Neen", zegt den Donald " dat is mij te koud en te nat"
2e deur: George Bush die met een zware hamer stenen in stukken aan het slaan is.
"Nee, teveel werk en vermoeiend"
3e deur: Bill Clinton vastgebonden aan een bed, met bovenop Monica Lewinsky die de Bill met haar mond geeft wat hem wil.
"Ja" zegt de Trump: "dat is het, dat is perfect voor mij".
Duivel: "ben je zeker?"
Trump: "Jaja, heel zeker"
Duivel: "Monica, je mag stoppen en je kan gaan"

Donald Trump sterft en gaat naar de hel. Daar aangekomen zegt de duivel: "jij hoort hier wel thuis. Maar er is een klein probleempje, we zijn volzet. Dus wij gaan iemand moeten laten gaan, en jij gaat hun plek moeten innemen. Hier zijn 3 deuren, jij kiest diens plek je inneemt."
Achter de eerste deur: Barack Obama die altijd maar in een zwembad springt, eruit kruipt en weer in springt. Opnieuw en opnieuw.
"Neen", zegt den Donald " dat is mij te koud en te nat"
2e deur: George Bush die met een zware hamer stenen in stukken aan het slaan is.
"Nee, teveel werk en vermoeiend"
3e deur: Bill Clinton vastgebonden aan een bed, met bovenop Monica Lewinsky die de Bill met haar mond geeft wat hem wil.
"Ja" zegt de Trump: "dat is het, dat is perfect voor mij".
Duivel: "ben je zeker?"
Trump: "Jaja, heel zeker"
Duivel: "Monica, je mag stoppen en je kan gaan"
Volgens de epstein files is dat geen probleem.

Crew Post
Er zijn enkele meldingen/vragen gekomen om deze topic uitsluitend te houden voor geschreven moppen die je ook kan vertellen op café. Dat lijkt me geen verkeerd idee, voor filmpjes (of andere media) die al zijn gepasseerd mag er in de toekomst zeer zeker een nieuw topic worden gestart! Alles van filmpjes en dergelijke die er al gepost werden blijven nu wel staan omdat het tot nu toe niet duidelijk was.

Er zijn enkele meldingen/vragen gekomen om deze topic uitsluitend te houden voor geschreven moppen die je ook kan vertellen op café.
Ik heb mijn stembanden laten vervangen door winterbanden en kan nu niet meer praten. Betekent dat dan ook dat ik geen moppen meer mag zetten hier? Want ik kan ze niet vertellen op café.

Ik heb mijn stembanden laten vervangen door winterbanden en kan nu niet meer praten. Betekent dat dan ook dat ik geen moppen meer mag zetten hier? Want ik kan ze niet vertellen op café.
Klopt, het is ondertussen lente, dus dergelijke misdaden worden niet meer toegelaten.

Dr: please stop masturbating
Patient: but you said I could?
Dr: No, I said you could have a stroke any moment now.

Ouwe flauwe map van ons oma zaliger

Een vrouw heeft 2 honden: Tet en Tet.
Op een dag breekt haar hond uit. Hij is weg.
De volgende dag breek haar andere hond uit. Ook hij is weg.

Ze belt de politie en ze zegt: Ome Agent ik ben mijn tettekes kwijt. Kan u mij aub helpen !!

Terug
Bovenaan