Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steek ze maar terug weg, uw map.Ouwe flauwe map van ons oma zaliger
). Op een bepaald moment komt hij op zijn pad een mooie blondine tegen die in panne staat met haar Jeep. Ze zegt hem: als je mijn Jeep kunt repareren, mag je mij alles vragen wat je wilt.Gepikt van de Karl!De gelijkenis tussen de mannelijke geslachtsorganen en het wereldkampioenschap voetbal in de USA:
Geen Italië-n
10 minuten strijk gelegen. Ze kwam op zo een onverwacht moment over zo een onverwacht ietsGepikt van de Karl!

Hij geeft de fiets dan een kinderstoeltje of hoe werkt dat juist?Hoe kan je zien aan een man dat hij een kleintje geeft
aan het kinderstoeltje op zijn fiets

Lach niet met west vlamingen.Hij geeft de fiets dan een kinderstoeltje of hoe werkt dat juist?![]()
Dat doe ik nooit, 't is al erg genoeg dat ze West-Vlaming zijn.Lach niet met west vlamingen.
Als West-Vlaming zelf kan ik u garanderen dat wanneer de rest van ons dit te lezen krijgt volgende week wanneer de postduif toekomt, ze er niet mee gediend gaan zijn.Dat doe ik nooit, 't is al erg genoeg dat ze West-Vlaming zijn.