Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hebben een groep Aziaten en een massagraf gemeen
veel lijken op elkaar
een penis heeft een triestig leven. z'n haar is een warboel, z'n familie is klote, z'n buurman is een anus, beste vriend is een pussy, en z'n eigenaar trekt aan hem
En grote kans dat ie artrose krijgt door steeds weer in vochtige gebieden geduwd te worden.en soms trekken ze hem een plastieken zak over zijn kop en laten hem overgeven.

Even wat wijsheid de wereld insturen;
Overmorgen is morgen gisteren.
Woensdag is morgen verleden tijdEven wat wijsheid de wereld insturen;
Overmorgen is morgen gisteren.
Dinsdag is woensdag gisterenIs morgen niet eerder overmorgen gisteren?
Even ene dafalgan innemen.Woensdag is morgen verleden tijd
Dinsdag is woensdag gisteren
![]()
Even ene dafalgan innemen.
Doet me aan dit denken;Woensdag is morgen verleden tijd
Dinsdag is woensdag gisteren
Klopt beide pertang hoorDoet me aan dit denken;
Is het mijne niet eerder;Klopt beide pertang hoor
Is gewoon andere bewoording...
Ik bekijk het vanaf een maandag, dan leest het net iets makkelijker zoveel tijd later, wanneer je niet meer kan zien dat het vandaag dinsdag 14 oktober is...Is het mijne niet eerder;
Donderdag is woensdag gisteren
(Op woensdag) overmorgen is (de dag van) morgen (dinsdag dus) gisteren (dus verleden tijd)
Er missen woorden in de zin. Ik lees dat als overmorgen is morgen morgen omdat morgen overmorgen morgen is.(Op woensdag) overmorgen is (de dag van) morgen (dinsdag dus) gisteren (dus verleden tijd)
Ik snap dus niet wat je er niet aan snapt, snap je... (gesteld dat je van een maandag start that is)