Flauwe moppen

Mijn ex had als beroep in het openingsvoertuig voor de wielrenners te rijden. Eerst vond ik dat wel cool, maar toen ik haar effectief eens zag passeren, heb ik het uitgemaakt. Ik vond het een serieuze rode vlag.

een penis heeft een triestig leven. z'n haar is een warboel, z'n familie is klote, z'n buurman is een anus, beste vriend is een pussy, en z'n eigenaar trekt aan hem

een penis heeft een triestig leven. z'n haar is een warboel, z'n familie is klote, z'n buurman is een anus, beste vriend is een pussy, en z'n eigenaar trekt aan hem

en soms trekken ze hem een plastieken zak over zijn kop en laten hem overgeven.

Even wat wijsheid de wereld insturen;

Overmorgen is morgen gisteren.
Woensdag is morgen verleden tijd
Is morgen niet eerder overmorgen gisteren?
Dinsdag is woensdag gisteren

s4eamxv.jpeg

Is het mijne niet eerder;
Donderdag is woensdag gisteren
Ik bekijk het vanaf een maandag, dan leest het net iets makkelijker zoveel tijd later, wanneer je niet meer kan zien dat het vandaag dinsdag 14 oktober is...

Edit, ik had mijn post net voor de uwe nog aangepast... Komt dus op hetzelfde neer, gewoon andere startdatum / dag gekozen

(Op woensdag) overmorgen is (de dag van) morgen (dinsdag dus) gisteren (dus verleden tijd)

Ik snap dus niet wat je er niet aan snapt, snap je... (gesteld dat je van een maandag start that is)
Er missen woorden in de zin. Ik lees dat als overmorgen is morgen morgen omdat morgen overmorgen morgen is.

Terug
Bovenaan