Flauwe moppen

Vandaag zag ik twee blinden vechten.
Ik riep: '' Ik zet mijn geld in op die met het mes! ''

Ze liepen beide weg.
 
Ene punker stapt de kapperszaak binnen en zet zich naast een nonneke.
Hij bekijkt haar eens goed en vraagt haar: 'wil je met mij eens van bil gaan?'
Erg verontwaardigd verlaat de zuster de zaak.
Rudy, de coiffeur die getuige is van het voorval zegt tegen de punker:
Als ge echt met haar wilt van de grond gaan ken ik een manier waarop het zeker zal lukken.
Ga om middernacht naar het kerkhof, doe alsof je God bent en ze zal je niet kunnen weerstaan.'
Inderdaad het zusterke is er ook. De punkerverkleed als God in een wit laken en een opgekleefde baard springt
tevoorschijn en roept: 'ik ben God. Als ge wilt dat uw gebeden verhoordworden zult gij nu met mij de liefde bedrijven !'
Na een momentje denken antwoordt het zusterken:'Akkoord, maar neem me langs achter...'
De punker aarzelt geen moment en bespringt de zuster langs achter.
Fier op zijn stoere daad ontdoet hij zich van zijn vermomming en roept: 'Ahah.....koekoek...ik ben God niet, ik ben de punker !'
Het nonneke antwoordt: 'Ahah ! Koekoek ... ik ben het nonneke niet, Ik ben Rudy, de coiffeur !
 
Ik vroeg mijn vrouw waarom ze met me getrouwd was.
"Omdat ik zo grappig ben", was haar antwoord.
"Ik dacht dat je met me trouwde omdat ik zo goed in bed ben", counterde ik haar.
"Zie je wel, je bent hilarisch" was haar antwoord.
 
images
 
Ik vroeg mijn vrouw waarom ze met me getrouwd was.
"Omdat ik zo grappig ben", was haar antwoord.
"Ik dacht dat je met me trouwde omdat ik zo goed in bed ben", counterde ik haar.
"Zie je wel, je bent hilarisch" was haar antwoord.
Dus zij trouw met jou omdat ze zichzelf grappig vond? :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Tijdens een familiebijeenkomst zit iedereen gezellig aan tafel voor een heerlijk diner.
Het jongste meisje van de familie zit er wat beteuterd bij, met het hoofd naar beneden, en zegt geen woord.
Mama vraagt haar wat er scheelt, en tussen haar tanden zegt ze verlegen tegen haar moeder dat ze geen maagd meer is !!
De moeder wordt bleek, slikt onwennig, en al bibberend stamelt ze tegen haar man :
"Jos, ik verneem hier zojuist dat onze dochter van 10 jaar oud geen maagd meer is. Wat heb jij daarop te zeggen ?"
De man kan zijn oren nauwelijks geloven, en woedend antwoordt hij zijn vrouw :
"Dat is dan allemaal jouw schuld. Want gij laat ze maar nagellak en lippenstift opdoen, korte rokjes dragen, spannende bloesjes, en weet ik veel. Ze ziet er soms uit als een straatmadelief !!"
Waarop de vrouw :
"Gij moet veel zeggen, met al uw zatte vrienden, die ge hier regelmatig thuis uitnodigt, en dan de hele avond zuipen, en dronkenmanspraat vertellen, met de vuilste moppen eerst. Een stichtend voorbeeld voor uw dochter is dat ook niet !!"
Het gaat zo nog wat over en weer tussen man en vrouw, waarbij het kleine meisje erg begint te huilen en te snikken.
Grootmoeder is er ondertussen bijgekomen en tracht het kleine meisje wat te kalmeren.
Ze fluistert zachtjes in haar oor : "Vertel eens liefje hoe dat dan gekomen is."
Al snikkend vertelt het kleine meisje dat het allemaal de schuld van de pastoor is.
Nu wordt iedereen rond de tafel lijkbleek, en al stotterend vraagt de grootmoeder :
"Hoe... hoe... hoezo me.. me.. meneer p.. p.. p.. pastoor ?"
Waarop de kleine meid :
"Ja, ja bomma, meneer pastoor !!"
"Vertel dan eens wat hij dan allemaal gedaan heeft" vraagt de grootmoeder.
"Wel hij heeft een ander meisje gekozen om Maagd te zijn in de kerststal dit jaar".
 
Terug
Bovenaan