Fitness

D

Deleted member 14

Guest
giphy.gif


Vragen over trainingsschema's, voeding, Basic Fit, andere Fitnesscentra's, tips of gewoon nieuwe motivatie nodig?
Alles omtrent Fitness is hier welkom!

🏋️‍♂️🏋️‍♀️

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lopende contracten zouden ze inderdaad wel mogen bevriezen. Redelijk oneerlijk om de klant te laten opdraaien voor iets waar niemand iets aan kan doen (wetende dat ze genoeg steunmaatregelen krijgen).
 
Mijn fitness (geen keten) heeft dat blijkbaar automatisch gedaan. Nuja, het is een beetje de service die je kan verwachten voor die prijs eh.
 
Voor het eerst in bijna 2 weken nog eens getrained / überhaupt iets van sport gedaan. Het is echt erg aan het worden.
 
Ik heb mijn homeworkouts wat aangepast, ik ga nu ipv 4 lange trainingen per week 5-6 kortere trainingen doen.

Hiervoor was mijn workout A benen/borst/triceps en workout B rug, schouders en biceps.

Nu Push Pull Legs met 1 à 2 rustdagen.
 
Zondag nog eens bodyweight conditioning gedaan, EMOM 30 minuten van drie strict pull ups, zes deficit pushups en 9 jumping squats. Nog altijd pijn in gans mijn bovenlichaam vandaag. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vraagje over Basic-Fit: tot November had ik een abonnement waarbij ik een jaar op voorhand had betaald (dus November 2019 een jaarabonnement genomen tot November 2020). Ik had aangegeven dat ik tijdens de lockdowns mijn abonnement wou opschorten, dus dat de tijd van de lockdowns er bij opening werd bijgeteld. Ergens werd mijn abonnement toch afgesloten in November 2020. Nu, geen probleem natuurlijk zolang de fitness gesloten is. Een aantal dagen geleden heb ik contact gehad met de klantenservice, en zij vertelden me dat ik een mailtje zou krijgen waarin meer informatie stond voor de opening 9 juni en dat mijn abonnement dan terug zou geactiveerd worden. Nu heb ik tot op heden nog niets ontvangen, en ik vroeg mij af of er hier nog mensen in dezelfde situatie zitten? Hebben de mensen met een abonnement waarbij ze maandelijks betalen wel al bericht gekregen hoe en wat? Kunnen zij bijvoorbeeld al reserveren voor 9, 10,... juni? Want ik heb natuurlijk ook wat schrik dat eer mijn abonnement terug geactiveerd is, alle plaatsen reeds bezet zijn de 9de juni...
 
Vraagje over Basic-Fit: tot November had ik een abonnement waarbij ik een jaar op voorhand had betaald (dus November 2019 een jaarabonnement genomen tot November 2020). Ik had aangegeven dat ik tijdens de lockdowns mijn abonnement wou opschorten, dus dat de tijd van de lockdowns er bij opening werd bijgeteld. Ergens werd mijn abonnement toch afgesloten in November 2020. Nu, geen probleem natuurlijk zolang de fitness gesloten is. Een aantal dagen geleden heb ik contact gehad met de klantenservice, en zij vertelden me dat ik een mailtje zou krijgen waarin meer informatie stond voor de opening 9 juni en dat mijn abonnement dan terug zou geactiveerd worden. Nu heb ik tot op heden nog niets ontvangen, en ik vroeg mij af of er hier nog mensen in dezelfde situatie zitten? Hebben de mensen met een abonnement waarbij ze maandelijks betalen wel al bericht gekregen hoe en wat? Kunnen zij bijvoorbeeld al reserveren voor 9, 10,... juni? Want ik heb natuurlijk ook wat schrik dat eer mijn abonnement terug geactiveerd is, alle plaatsen reeds bezet zijn de 9de juni...
Ow, beetje laat (in deze afdeling al even niet meer geweest)
Inmiddels zou je al meer nieuws moeten hebben.
Abonnementen werden opnieuw geactiveerd.
Reserveren kan via de app en lijkt me toch goed te werken. Ik kan toch altijd reserveren wanneer ik wil gaan.
Gisteren nog geweest en was lekker rustig. Zo mag het altijd zijn 😊
 
Kun je nu terug in de kleedkamers/douches in Basic Fit?
 
Specifiek voor Basic Fit weet ik het niet maar de kleedkamers/douches mogen sinds eergisteren terug open volgens het protocol voor fitnesszaken.
 
Terug
Bovenaan