Financiële onafhankelijkheid

maar als ik het goed voor heb, zit zijn geld nog altijd in aandelen dus bij de eerst volgende crash verwacht ik hem achter de kassa van de mcdo?
Niet als hij nog eens af en toe meewerkt aan beleidsvoorstellen van de EC en hij genoeg verdient met zijn "opleidingen om te leren investeren".
 
Ik blijf het gewoon raar vinden dat die op zijn 33ste gewoon heeft gezegd van foert. Elk jaar extra was tot 264k€ extra (min kosten natuurlijk). Om hem wat extra marge te geven in zijn strategie...
Mja, zo blijf je bezig he... Wanneer dan wél stoppen?
Als hij nog een jaar extra werkte, kan je ook weer zeggen: waarom niet nóg één jaar om zo nog wat extra marge te hebben? En daarna nóg één jaar en nóg één en...
Misschien wou hij eerst op zijn 32e al stoppen met werken en heeft hij dan beslist dat extra jaar nog te doen voor die "extra marge" die je aangaf.
 
FI mensen hebben ook zo'n leuke nickname he.

Man==>mr money moustache
vrouw=>bitches get riches

Hilarisch
 
Mannen serieus, allemaal zo jaloers. Het is toch duidelijk dat ge gewoon moet impactivaten?
 
Gisteren was er ook al zo'n artikel op HLN: https://www.hln.be/nina/sandrine-30...-waren-nochtans-echt-niet-mijn-ding~ade9b853/

Als ge dan naar haar youtube channel (mavutive) gaat, had ze enkele maanden geleden een trading portefeuille van 4.7k en zeven maanden geleden een portefeuille met 11k ofzo :rolleyes: eeeeeerm ok

Ze is 30 jaar en kan over een paar jaar halftijds werken. Waauw :rolleyes: Ik denk dat iedereen die een partner heeft die full-time werkt (zoals zij) ook al halftijds zou kunnen gaan werken hoor yaaawn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Heel dat verhaal is toch gewoon hetzelfde als die youtube reclamekes die je krijgt van die kerels die rijk geworden zijn met traden of dropshippen.

De ezels een wortel voorhouden en dan brol verkopen of via youtube reclame inkomsten binnenhalen.

Snap niet dat HLN daar dan nog intrapt en hem gratis reclame geeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij heeft betaald.
 
Het blijft knap om zonder morren naar Dubai o.i.d. af te zakken, u letterlijk in het zweet werken, en dan terug komen naar België. Eerst profiteren van de lage belastingen, de vrouwonvriendelijke wetten, en laten we vooral de mix van islam en staat niet vergeten. Dan naar België komen om geen belastingen op winst te betalen.

Pasop, Ik heb er ook over nagedacht een aantal jaar geleden, maar uiteindelijk niet gedaan.
Laten we wel eerlijk wezen hij heeft het juist profiel en de juiste stappen genomen. Helaas vergaat het deze mensen wat minder goed:


Ik zal eerlijk zijn. Ik ben jaloers, maar het is toch wat flauw om nu te gaan verkondigen in België dat iedereen het kan in België als hij zelf eerst andere oorden heeft opgezocht. Je kan hem dan moeilijk ervaringsdeskundige noemen. Hij zou beter cursussen "hoe te verhuizen naar Dubai en poen scheppen?" verkopen.
 
Laatst bewerkt:
50% van mijn gezin is al FIRE, mijn madam die lekker huisvrouw speelt en zegt wanneer ik nog wat moet bijstorten.

Straks komt die ook nog in de gazet 😂

Ik schraap elke maand 2 modale netto lonen bij elkaar, en 1700€ inkomsten van 2 woningen te verhuren. (+ afbetaalde woning, waar idd een shitload dood geld inzit)
En ik verbaas mij nog steeds hoe lang ik nog ga moeten werken om effectief f*ck it. Te kunnnen zeggen.
 
Heel dat verhaal is toch gewoon hetzelfde als die youtube reclamekes die je krijgt van die kerels die rijk geworden zijn met traden of dropshippen.

De ezels een wortel voorhouden en dan brol verkopen of via youtube reclame inkomsten binnenhalen.

Snap niet dat HLN daar dan nog intrapt en hem gratis reclame geeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij heeft betaald.
Of via een website reclame inkomsten probeert binnen te halen. Hier nog zo één: https://www.fighttofire.com/ :p :p
 
Heel dat verhaal is toch gewoon hetzelfde als die youtube reclamekes die je krijgt van die kerels die rijk geworden zijn met traden of dropshippen.

De ezels een wortel voorhouden en dan brol verkopen of via youtube reclame inkomsten binnenhalen.

Snap niet dat HLN daar dan nog intrapt en hem gratis reclame geeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij heeft betaald.
Gratis? Dat is net deel van zijn ad campagne. Die heeft hln zelf gecontacteerd om zijn programma te verkopen
 
Of via een website reclame inkomsten probeert binnen te halen. Hier nog zo één: https://www.fighttofire.com/ :p :p
Guilty. Maar maak je geen zorgen, je komt binnenkort te weten hoeveel dit opbrengt. Spoilers: 2.57% (€100) van mijn totale uitgaven (€3,629.06) voor de site.
Ik zal blij zijn als ik op een bepaald moment er genoeg uit haal om mijn site B/E te draaien. Op dit moment verdien ik eindelijk iets meer dan €5/maand aan ads.
 
Laatst bewerkt:
Guilty. Maar maak je geen zorgen, je komt binnenkort te weten hoeveel dit opbrengt. Spoilers: 2.5% (€100) van mijn totale uitgaven (ong. €4.000) voor de site.
Ik zal blij zijn als ik op een bepaald moment er genoeg uit haal om mijn site B/E te draaien. Op dit moment verdien ik eindelijk iets meer dan €5/maand aan ads.
4.000 voor een blog??
 
Guilty. Maar maak je geen zorgen, je komt binnenkort te weten hoeveel dit opbrengt. Spoilers: 2.5% (€100) van mijn totale uitgaven (ong. €4.000) voor de site.
Ik zal blij zijn als ik op een bepaald moment er genoeg uit haal om mijn site B/E te draaien. Op dit moment verdien ik eindelijk iets meer dan €5/maand aan ads.
kzal es een extra keer per maand je website bezoeken ;)
 
En waarom communiceert de Belgische FIRE-gasten in het Engels? Ene partij kan geen Frans en de andere geen Nederlands?
 
Oops, 't is iets minder: €3,629.06
4.000 voor een blog??
Een aantal premium plugins en tools, "professionele" optimalisaties van bepaalde artikels en hulp met het herschrijven van enkele artikels.
Professionals zijn pokke duur en je behaalt niet altijd het gewenste resultaat.

Voor zij die benieuwd zijn:

En waarom communiceert de Belgische FIRE-gasten in het Engels? Ene partij kan geen Frans en de andere geen Nederlands?
Groter bereik al heb ik ook een NL en ES versie. Met die twee versies was ik recent mee begonnen vlak voor de geboorte van mijn dochter, uiteraard is het hierdoor wat stil gevallen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan