FIFA 22

FIFA 22

Met welke formatie spelen jullie hoofdzakelijk?

Die die ik van youtube heb gevonden van streamer inception is Ki-LLER

eens laten zien aan iemand in men friends list, een avid flankspeler en hij wil niet meer terug zegt ie...
de 41212 smal. is ni te verdedigend ma aanvallend super.
11-5 WL, laatste 4 matche maar weggegeve

de 41212 smal. is ni te verdedigend ma aanvallend super.
11-5 WL, laatste 4 matche maar weggegeve
Ja das die die ik ook gebruik sinds kort

Met deze instellingen is het echt balanced as fuck

Is toch smal eh da ge bedoelt met (2)

Solskjear in het begin als winger gebruikt, daarna niet meer aangekomen omdat die zoog daar, maar nu terug opgepikt wat een spits als sub :love:

Laatst bewerkt:
Ik zit nu al ruim aan 40 wedstrijden om 8 wins te halen, wat doe ik mijzelf toch week na week aan. Om toch maar matige rewards te krijgen.

En ik heb het echt gehad met die keepers.
Zelfde keeper, tegenstander zijn keeper pakt zo goed alles, mijn idiote keeper slaat de bal weer meermaals in zijn eigen goal. Om daarna met zijn handen tegen zijn borst te duiken naar de hoek?!?
Aan de overkant maakt dezelfde keeper de ene save na de andere. Spel is veel te hard gebaseerd op geluk, hoe de bal valt etc.
Ik hoop dat fifa 23 veel beter is dan dit misbaksel.

Laatst bewerkt:
Idd hier ook. 0 coins uitgegeven al was die summer swap pack van 10 tokens rampzalig.
Die 10 tokens 86*20 of 25 bedoelt ge?

Ik heb voor 10 tokens 4 zulke packs geopend, veel betere return daardoor (82,83,84 en 85)

Die 86 is voor als ge teveel tokens hebt en ik heb gelezen dat die niet speciaal meer hugh rated geeft dan de andere...

Ik heb varane kunnen doen met overschot nog, eigenlijk dikke ROI voor 10 tokens, hoogste waren 96ers,maar bijna alles speciale kaarten, met hier en daar wat goud, had ik dubbels stak ik ze eerst in de losse 85*10 en 85*5 die nu loopt

Met de coins die ik had 315k, walker gekocht, dus nu mag ik niet klagen qua pace vanachter...

Screenshot_20220813-104141.png

Benzema, atal (CM) en solskjear na de rust komen nog mee in

@Slayer_Kev666, probeer gewoon die opstelling die ik heb gepost en thank me later...

Ik heb echt een groot probleem met mijn keeper. Flatert elke wedstrijd en ik weet echt niet meer wat te doen. Nog nooit meegemaakt. Duikt over een bal die zachtjes rolt, neemt de bal klemvast om dan toch te lossen, echt heel raar allemaal.

Nu net 4-3 verloren door 2 flaters van de keeper. Ik kan zo geen wedstrijden winnen.
Ik krijg 3 absolute kut goalen tegen. Probleem is dat ik niet goed ben om filmpjes te maken anders had ik dit al lang gedaan.
En ik weet als keepers de bal wegboksen dat het gebaseerd is op luck maar de bal valt in 70% van de gevallen gewoon in mijn nadeel. Frustrerend tot en met.

Ge wilt ni weten wat mijne alisson (bijnaam de binnenduwer allemaal binnen laat qua floshen) gewoon genoeg tegenscoren lijkt me dan en zo weinig mogelijk kansen weggeven, ik begrijp 100% wa ge bedoelt, en zelfs de pros op youtube zeggen dat de gameplay bij momenten echt fucked up is

Gewoon proberen goeie matchkes te spelen, dat EA floshers 1ste klas zijn wisten we nu toch al een tijdje eh...

Welke keeper da ge hebt heeft veel belang, alisson is ne wegduwer, duw ze dan ook weg naar waar het geen kwaad kan, is uwe keeper iemand die graag klemt, hou daar dan ook rekening mee, ik heb de mijne niet meer op standaard instructies staan, maar wel op sweeper keeper en comes before crosses (zoals in die video van die opstelling) en dat lukt aardig, maar neemt de floshen niet 100% weg uiteraard

Probeer gewoon, je zou zeggen wat kan een opstelling nu veranderen, maar hier is het echt merkbaar, de enige zwakke schakel ben ik als ik te traag combineer of niet tegoei dribbel... Maar die shit is lit en balanced as fuck

Try before you diss

En ook moet je niet denken dat je een pro bent, echte pros dribbelen u van t kaske naar de muur, probeer gewoon een aantal zaken uit en zie wat het geeft, ik zeg het heel dat nieuwe systeem doet de meesten dromen dat ze echt supergoede skillz hebben, welnu die die echt goed zijn zitten effectief in de top elite ranks, dus mijn raad probeer gewoon uw best te doen en te genieten (if that is a thing in fifa) van de matchen die wel goed lopen.

Ik zit bv. in div 5 op randje van div 4, en toch heb ik redelijk geskilled verleden WL, gewoon omdat die shit zo balanced is, en ja ik heb maar wat is het 8 wins gehaald tegen tryhards 100%, maar ik stond mijn mannetje enigszins als div 5 speler

Wilt ge soms een prijs winnen mss? Vergeet dus die pro shizzle waarmee EA iedereen zot probeert te maken en just play the game

Ik probeer te kiezen om nog voor Neymar of Dinho te gaan. Denk dat Dinho iets eenvoudiger is om te completen...

Neyney lijkt me wel ni goeiekoop
Ja, ik heb schrik dat ik op 90% ga blijven steken. Dinho moet wel in 1 trek lukken denk ik.
Sowieso Neymar, met al die fodder packs van summer swaps is die goed te doen
Lukken gaat dat wel, maar ik weet niet of het m'n geduld waard gaat zijn tov Dinho.

Edit: net wat wedstrijden met Dinho zijn loan gedaan, heel plezant. Die gaat het worden, dan heb ik nog wel wat fodder over voor als er futties KDB ofzo moest komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan