FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Nu de meesten toch deftige spelers hebben is stijgen in rank wel een sweatfest zelle, jullie ook in rivals??

De matchen zijn nu veel sneller, en zo zou het altijd moeten zijn, tot de start van de nieuwe editie, ik kijk er al tegen op, alles terug traag, sloom en zonder precisie :(
 
Dit zal het worden, in game wordt dat 4-2-3-1

1-C92-F708-3003-4437-B190-326-F58-DD3839.png
 
Divisie 1, weekend league geplaatst met 7 wins, alles loopt op rolletjes. 2 spelers die ervoor mij uitspringen: Kante SS en doe free Gelson Martins kaart. 17 assists al ondertussen :love:
 
Doe vandaag zeker de 85x10, ik kreeg 2 keer na elkaar enkel zeldzame gouden spelers en 2 keer 10 dezelfde spelers. Zal wel een foutje zijn.
Ze hebben gewaarschuwd op Twitter en het mainscreen + nergens wordt er gesuggereerd dat er specials in packs zitten .
Ik zou niet zeker van compensatie zijn.
 
WL begon goed deze morgen, normaal gezien zou ik 5-3 moeten staan, maar door een rode kaart staat het terug 4-4

Ik heb al slechter gestart, hopelijk druk ik door in het tweede gedeelte en haal ik eindelijk eens 10 a 11

Mijn teampje met in de defense een real Madrid trio dat wel solide speelt, miltao en varane futties zijn echt wel een droom duo als CBs

PXL_20220820_110156359.jpg


Iedereen op full chem, en nog steeds 41212(2) als opstelling in game
 
6-4 voorlopig, morgen resterende 10 spelen. Geen frustratie meer. Zitten er enkele zaken tegen bij een gelijkspel of verlies, gewoon quiten. Daardoor minder frustratie en leuker spelen zo.
 
Vandaag mij weer zitten ergeren aan de kindjes met Mbappé en vooral de goals die ik tegenkreeg…Pack ik hem deze avond in een 85+ pack :laugh:
Echt een cheat speler, en eens testen of ik ook zoveel meer meeval ga hebben.
 
Iemand die ooit al coins verkocht heeft en weet hoeveel 1 000 000 coins kan opbrengen? Ik maak wekelijks makelijk 250 000 coins en geen idee aan wat ik het moet uitgeven…
 
Terug
Bovenaan