FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Iemand die ooit al coins verkocht heeft en weet hoeveel 1 000 000 coins kan opbrengen? Ik maak wekelijks makelijk 250 000 coins en geen idee aan wat ik het moet uitgeven…
Lijkt me dat degene die hier die vraag voor jou beantwoord zichzelf een ban riskeert.

Je gaat op het financiën topic toch ook niet gaan vragen wat de beste manier is om u zwart geld wit te wassen? Je vraag overtreed zeer expliciet de regels die EA opstelt.
Misschien kan je gewoon het spel spelen ipv het zien als iets om geld mee te verdienen.
 
Iemand die ooit al coins verkocht heeft en weet hoeveel 1 000 000 coins kan opbrengen? Ik maak wekelijks makelijk 250 000 coins en geen idee aan wat ik het moet uitgeven…
In deze fase van het spel ga je ze niet meer kwijt geraken vrees ik. Ik heb zelf nog 5,5 miljoen staan, maar whatever.
 
Lijkt me dat degene die hier die vraag voor jou beantwoord zichzelf een ban riskeert.

Je gaat op het financiën topic toch ook niet gaan vragen wat de beste manier is om u zwart geld wit te wassen? Je vraag overtreed zeer expliciet de regels die EA opstelt.
Misschien kan je gewoon het spel spelen ipv het zien als iets om geld mee te verdienen.
Waarom zou je een ban riskeren door antwoord te geven op die vraag?
Je vindt op internet genoeg uitleg hoe je geld wit te wassen. Het is pas als je er effectief iets mee doet dat je bestraft kan worden.
We gaan hier ook niet de moraalridder uithangen hoop ik. We doen allemaal al eens dingen die in principe niet mogen.
 
Lijkt me dat degene die hier die vraag voor jou beantwoord zichzelf een ban riskeert.

Je gaat op het financiën topic toch ook niet gaan vragen wat de beste manier is om u zwart geld wit te wassen? Je vraag overtreed zeer expliciet de regels die EA opstelt.
Misschien kan je gewoon het spel spelen ipv het zien als iets om geld mee te verdienen.
Er is niets mis met coins die je verdiend door te spelen te verkopen toch? Ik heb gewoon wat coins staan waarmee ik niet weet wat te doen ;)
 
Waarom zou je een ban riskeren door antwoord te geven op die vraag?
Je vindt op internet genoeg uitleg hoe je geld wit te wassen. Het is pas als je er effectief iets mee doet dat je bestraft kan worden.
We gaan hier ook niet de moraalridder uithangen hoop ik. We doen allemaal al eens dingen die in principe niet mogen.
Ik bedoelde een ban op BeyongGaming gezien je toch faciliteert in iets wat 'illegaal is'?
Vandaar ook men voorbeeld met geld witwassen.

Moraalridder of niet, als er een regel is die jij bewust overtreed mogen er toch gevolgen aan zitten?
 
Ik bedoelde een ban op BeyongGaming gezien je toch faciliteert in iets wat 'illegaal is'?
Vandaar ook men voorbeeld met geld witwassen.

Moraalridder of niet, als er een regel is die jij bewust overtreed mogen er toch gevolgen aan zitten?
Dat moeten de mods hier dan maar eens beantwoorden 😄
 
PXL_20220823_174941574.jpg


Dan doede nekeer de moeite...

Screenshot_20220823-195754.png


Trrrrrrrriestiggggggg
 
PXL_20220825_091204980.jpg


Heb gelijk een team gebouwd rond hem in de offense (iedereen op full chem) , alleen rendeert hij nog niet, maar ik speel dan ook klote de laatste tijd...

Speciale Renato sanches hoop ik, psg en Portugalen

div 3 geraakt, weeral sweatfest allround
 
Toch zonde. Nu met Pele erbij heel content van mijn ploeg en heb het spel plezier terug gevonden. Jammer dat je binnen 3 weken weer van 0 moet beginnen. Zou toch tof zijn dat je op zn minst 1 speler kan meenemen naar het volgende spel.
 
Nu is het enkel nog relaxt matchkes doen, ben wl bezig, maar kan mij geen fluit schelen wat de uitkomst is, speelt gewoon lekker...

En OMG, Hazard ss op de cam positie laten starten met marksman is gewoon te zalig

Wat een stats die die heeft op shooting en dribbling daarmee, alles 99, buiten volleys 98.... :unsure:

En ook barella futties insubben werkt super (ipv sanches, die is niet zo denderend op de CM)
 
Zoals altijd eindigen veel met prem ploegje, waaronder ikzelf... Zit nog met een miljoen coins, welke fun speler kan ik nog bijkopen, ik heb er toch niks meer aan aan die coins
 
Terug
Bovenaan