FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

En ik quit vanaf nu als enkele dingen tegensteken, ongeacht de score. Heb het echt gehad. Daarnet naar mijn mening geen rode kaart, schitterende tackle op de bal.
Was 0-0 en ben weggegaan. Kheb da gekloot van dat spel soms beu.
 
11 win en 6 RQ na gelijke stand, niet slecht.
Laatste week wel dat ik voor 11 wins ga, de rewards waren weer rampzalig.
De 5 wins methode is blijkbaar de beste, staat vol op youtube. Gaat mij veel stress besparen ;)
 
Ok, net een video gezien van hoe te verdedigen, i know fifa 22 is al voorbij, maar ze spraken daar over jockeyen en 2nd man press, maar nu vind ik player switchen ne knop die er zo tussen zit (L1)

Jockeyen = L2
2nd man press = R1

Hebben jullie andere button layout?, ik kan persoonlijk zeer moeilijk L2 ingedrukt houden om te pressen en dan L1 om nog is tezelvertijd van manneke te wisselen duwen, meestal gebeurt dit met mijn linker wijsvinger, en moet ik effectief vinger opheffen op naar de andere knop te gaan en dan weer terug

Of hebben jullie hier geen last van dan??
 
Wie is/zijn iedereen hun zwarte beest hier vraag ik me af? Mbappé is Twijfelgeval, maar als prime Mister Gullit vs mij staat geraak ik nooit aan een win...

Hiernet nog een kerel van het kastje naar de muur aan het spelen gehad, maar toch laat ik hem trailen en klok ik af op 5-5

Ik weet niet wat het is, maar 90 percent van de tijd is het een dikke L hier vs deze speler...

Wie is die van jullie?
 
Welcome to the club, nu nog enkel Walker packen en Mendy vervolledigen.
Ik dacht even, waarom geeft EA een verkrachter een SBC, maar de SBC gaat over een andere Mendy.

 
Moet alleen nog wat linken, denk aan Tots Paqueta en SS Messi ofzo. Of Ronaldinho en dikke Ronaldo.

64-ED91-CD-557-E-468-E-9-B44-AE32-D6392-AA2.png
 
Terug
Bovenaan