FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Ja jongens, da spel werkt toch al gans den dag tegen hier, nog geen 2 paskes kunde geven of t'is naar de kloten...

En CR7, tjah wat kan ik zeggen buiten dat het de slechtste ST is waarmee ik al heb gespeeld, werkt alleen maar af als de keeper al voorbij is of opgelegde kans, al de rest wringt hij vakkundig de nek om qua kansen, pens 0/3 ook

Voor de rest wel top speler ze... :unsure:
 
Ik raak met moeite in divisie 2, echt erg.
25 wedstrijden moeten spelen voor ocharme 8 wins te halen in rivals.
Waarom doe ik mijzelf dat eigenlijk aan.
Ik speel niets anders meer, al mijn games liggen al maanden stof te happen.
 
Die Mendy, wtf 17 sbc's, 2,7 mil om hem te doen, lmfao

SBC's waaronder, 4 fut birthday spelers, 4 winter wildcard spelers, 6 tots en ga maar door

Nog nooit zo crazy geweten, buiten mss Lionel Messi dan vorig jaar

Maar dees gaat er los over
 
manman divisie 2 is zoveel chiller dan div 3. Moete sweaten in div 3 om eruit te gerake en in div 2 zenk al bijna door, go figure...
 
Ik kan dus niet meee verdedigen op corners, tegenstander selecteert VVD ofzo en loopt zich in positie, mijn AI doet super vreemd en van speler wisselen helpt ook ni echt, hatelijk die kak gameplay
 
Wa voor ne cirkel simulator is dees jong?

Niks anders als da knopke gebruiken ze hier tegenwoordig... Ooit al gehoord van andere knopkes? Altijd dezelfde BS die wordt aangemoedigd
 
Wa voor ne cirkel simulator is dees jong?

Niks anders als da knopke gebruiken ze hier tegenwoordig... Ooit al gehoord van andere knopkes? Altijd dezelfde BS die wordt aangemoedigd
Ik heb FIFA 22 amper gespeeld voor 1 maand om nadien over te schakelen op eFootball, maar wat is er mis met de cirkel knop die je gebruikt om te schieten?
 
Ik heb FIFA 22 amper gespeeld voor 1 maand om nadien over te schakelen op eFootball, maar wat is er mis met de cirkel knop die je gebruikt om te schieten?
Het gaat natuurlijk niet om het schieten, maar om rondje voor af te pakken, constant dezelfde techniek, iedereen doet het keer op keer

Er zijn zoveel andere mogelijkheden, maar altijd hetzelfde dus

Ik vind dat triestig zo, ieder zijn mening, je kan afpakken met X, en vooral positioneel sterk staan en de pass onderscheppen, ik pak ook wel af met rondje, maar niet bij elke tussenkomst, oftewel verdedig ik niet goed genoeg daarop en laat ik de bal niet genoeg circuleren, maar ik vind het een triestige aanpak
 
Het gaat natuurlijk niet om het schieten, maar om rondje voor af te pakken, constant dezelfde techniek, iedereen doet het keer op keer

Er zijn zoveel andere mogelijkheden, maar altijd hetzelfde dus

Ik vind dat triestig zo, ieder zijn mening, je kan afpakken met X, en vooral positioneel sterk staan en de pass onderscheppen, ik pak ook wel af met rondje, maar niet bij elke tussenkomst, oftewel verdedig ik niet goed genoeg daarop en laat ik de bal niet genoeg circuleren, maar ik vind het een triestige aanpak
Cirkel is toch staande tackle als ik het mij goed herinner? Dat is toch logisch om te gebruiken? Hiermee heb je minder kans op een fout, in tegenstelling tot een sliding tackle.

Ik zie niet goed in waarom je u frustreert in de (waarschijnlijk) meest efficiënte manier om de bal te veroveren?
 
Cirkel is toch staande tackle als ik het mij goed herinner? Dat is toch logisch om te gebruiken? Hiermee heb je minder kans op een fout, in tegenstelling tot een sliding tackle.

Ik zie niet goed in waarom je u frustreert in de (waarschijnlijk) meest efficiënte manier om de bal te veroveren?
Laat vallen, spam spam spam
 
Het is ook wel triestig hé, hoe durven ze de bal af te pakken van Ruigen Das.
Lacht met een ander mateke, is hier altijd lachen geblazen eh, ik besef wel degelijk dat gij dit grappig vindt, maar plezant spelen is anders

Als dat de pro spelers moet voorstellen... Triestig spelleke dan
 
18274673fbb78-3a0aa8c122025f523dd54d36965f5d5239fd8b73-680_message_424911125028922_1659809082144.jpg


Dit als resultaat van die 10 futties...

Om van te bleiten, al mijne fodder steekt derin

Enigste bruikbare is die st max
 
Zo zo, 7L, 6 W

Had beter die laatste 3 voor morgen gehouden, niveau was er wel bepaald moment, gisteren wat te laat gemaakt denk ik

Nief ploegsje rendeert wel, samen met nieuwe opstelling die retegoed is

En vandaag ineengezakt gelijk ne pudding, 8 wins geëindigd, 2 op 7 waarvan 1tje gifted, lmao
 
Laatst bewerkt:
Met welke formatie spelen jullie hoofdzakelijk?

Die die ik van youtube heb gevonden van streamer inception is Ki-LLER

eens laten zien aan iemand in men friends list, een avid flankspeler en hij wil niet meer terug zegt ie...
 
Terug
Bovenaan