FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Kamperske

Well-known member
fifa.jpg


release: 1 oktober 2021
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

FIFA 22.

New off-ball player animations and ambient behaviour help bring on-pitch characters to life. See opponents talk, point, and direct each other based on the action, while updated locomotion matches players’ urgency on the pitch to make FIFA more realistic and immersive than ever. Take down aerial balls with more technique, get more agility when trapping ground balls, and enjoy more strength in shielding situations to give you new ways to drive forward in FIFA 22.

 
Vandaag is de Cover star bekend gemaakt door EA en de 11e krijgen we de Official Reveal Trailer


E53P8NsWUAg9W_r
 
Hopelijk zal je met 1 zelfde game zowel de ps4 als ps5 versie kunnen spelen, mijn zoon speelt het op zijn ps4 en ik ps5.
 
Hopelijk zal je met 1 zelfde game zowel de ps4 als ps5 versie kunnen spelen, mijn zoon speelt het op zijn ps4 en ik ps5.
Dit gaat niet kunnen denk ik.

De PS5 versie maakt gebruik van een nieuw "hypermotion" systreem. je gaat wel als je op ps4 begint op de ps5 kunnen verder gaan. maar of je zomaar gaat kunnen wisselen..
 
Ik wacht wss wat af, eerste maanden toch geen end game kaartjes, en met die ps5 controller zie ik mij niet ver geraken...

Nacon??
 
“Hypermotion”.

Een zoveelste buzz word? Eens benieuwd naar wat echte gameplay, want die trailer zegt werkelijk niets.
 
2

Lijkt mij wel niet dat er een nieuwe engine is? Dan zijn de mogelijkheden om te vernieuwen beperkt.
De PS5 versie gaat anders zijn dan de ps4. Hypermotion is gewoon iets van realisme in animaties. En zal enken op next gen consoles zijn. Er zijn meer dan 4000 nieuwe animaties toegevoegd.
 
Terug
Bovenaan