Ge wilt ni weten wat mijne alisson (bijnaam de binnenduwer allemaal binnen laat qua floshen) gewoon genoeg tegenscoren lijkt me dan en zo weinig mogelijk kansen weggeven, ik begrijp 100% wa ge bedoelt, en zelfs de pros op youtube zeggen dat de gameplay bij momenten echt fucked up is
Gewoon proberen goeie matchkes te spelen, dat EA floshers 1ste klas zijn wisten we nu toch al een tijdje eh...
Welke keeper da ge hebt heeft veel belang, alisson is ne wegduwer, duw ze dan ook weg naar waar het geen kwaad kan, is uwe keeper iemand die graag klemt, hou daar dan ook rekening mee, ik heb de mijne niet meer op standaard instructies staan, maar wel op sweeper keeper en comes before crosses (zoals in die video van die opstelling) en dat lukt aardig, maar neemt de floshen niet 100% weg uiteraard
Probeer gewoon, je zou zeggen wat kan een opstelling nu veranderen, maar hier is het echt merkbaar, de enige zwakke schakel ben ik als ik te traag combineer of niet tegoei dribbel... Maar die shit is lit en balanced as fuck
Try before you diss