Zijn er hier mensen die pro clubs spelen?
Tis eigenlijk om de pro clubs-trophies binnen te halen
Tis eigenlijk om de pro clubs-trophies binnen te halen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is al van vorig jaar een soort online afspraak om te quiten als iemand scoort. Zo ben je inderdaad er vrij snel door, alleen hebben ze nu ook de objectives voor een bepaald type doelpunt.Dacht dat die online friendlies voor de tokens nog moeilijkste gingen zijn maar op exact anderhalfuur ben je door zo een one league. Als je 1-0 scoort skippen de meeste, ik snap dat het is om mekaar wat te gunnen maar gaat er ergens wel over. Ik skip pas vanaf 2-0 zene ;-)
Ik ga zien hoe dicht ik bij Zambrotta kan geraken... Als ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken ga ik voor de packs.Die tokens, houden jullie die bij of wisselen jullie die in?
Kvind wat zonder om ze in te wisselen voor een pack en dan met 10-15 spelers te zitten dat je al hebt ..
En momenteel is Casillas de goedkoopste met 6 tokens ..
Verleiding is gewoon groot om die beste packs te doen als er een goede promo is.Ik ga zien hoe dicht ik bij Zambrotta kan geraken... Als ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken ga ik voor de packs.
Er is op zich geen druk om die op te gebruiken (tenzij uw team echt upgrades nodig heeft natuurlijk).
opnieuw proberen donderdagNog nooit zo dicht geweest bij de weekend league, verloren met penalties. Ik trap 1 keer op een maand penalties, zuur. Tegen een ploeg met mbappé en 5 icons.
Ik zie nog steeds 24 punten staan bij de nieuwe kwalificaties, dus toch geen 20 punten dan?

Kon slechter, kon ook beter. Hangt er van af of je een premier league ploeg hebt en indien ja wie daar speelt.Onyeka 84 in goodiebag, W of L?
Onyeka 84 in goodiebag, W of L?