kindjes gaan echt volledig in meltdown als ge hun golden goal niet volgt als ze een goal maken en direct op pauze duwen he ? wa een toxic bende
Ambetant doen tot 89-90e min en dan nog quiten !
Screw your life too 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kindjes gaan echt volledig in meltdown als ge hun golden goal niet volgt als ze een goal maken en direct op pauze duwen he ? wa een toxic bende
Screw your life too 

Luck? Je hebt 4 matchballen lijkt me niet dat je veel geluk nodig hebt. Met nog 4 wedstrijden te gaan ben ik al blij als ik al meer dan 1x heb gewonnen. Vorige week had ik met nog 4 wedstrijden te gaan al 4x verloren.Zoals elke keer 16 punten, met nog 4 wedstrijden te gaan! Wish me luck![]()
Dat is het hem net inderdaad. Ik vind mezelf trouwzns helemaaal geen goede speler, ik kan totaal niet dribbelen bijvoorbeeld. Een speler als dembele waar iedereen weg van was of een silva zijn niets voor mij aangezien ik aan die skill moves minder heb.Skill is belangrijker dan de spelers natuurlijk. Ik heb normaal echt wel een goed team dus dat ik zuig ligt alvast daar niet aan. Vroeger had ik schrik als ik Messi of Salah of andere +90 rating spelers zag in hun ploeg maar nu weet ik dat ook zwakke spelers soms dat soort spelers in hun ploeg hebben en dat als je niet deftig een aanval kunt opzetten Messi vooraan lopen hebben het ook niet alleen gaat oplo
Packs sowieso...Dat zijn POTM Nkunku en Rulebreakers TAA en 150K coins

. Wil nog voor de reset een play off serie er doorjagen voor de objective.Juist SBC gedaan voor Pandev.
Kben benieuwd hoe die gaat spelen naast Di Natale.
Als die ni zo goed is, zet ik Dybala wel terug.Reviews zeiden slechter dan Arnautovic dus ik heb hem niet gedaan. Als het toch serie A moet zijn had ik al Morata en als ik een spits in sub is het Openda. Starten doe ik met Benzema en Di Natale als CAM.
Als die ni zo goed is, zet ik Dybala wel terug.
Die deed het eigenlijk wel vrij goed.
(kdoe ni zoveel sbc's dus heb vrij veel spelers da'k ni kan verkopen)