FIFA 22

FIFA 22

Résumé van mijn 25 *83 pack :

Hoogste spelers: 86 Bernardo silva en Laporte, 85 de vrij en bonucci, en maar 1 winter wildcard, die 85 Tuanzebe

Dikke mehhhhhhh

Skill is belangrijker dan de spelers natuurlijk. Ik heb normaal echt wel een goed team dus dat ik zuig ligt alvast daar niet aan. Vroeger had ik schrik als ik Messi of Salah of andere +90 rating spelers zag in hun ploeg maar nu weet ik dat ook zwakke spelers soms dat soort spelers in hun ploeg hebben en dat als je niet deftig een aanval kunt opzetten Messi vooraan lopen hebben het ook niet alleen gaat oplo
Dat is het hem net inderdaad. Ik vind mezelf trouwzns helemaaal geen goede speler, ik kan totaal niet dribbelen bijvoorbeeld. Een speler als dembele waar iedereen weg van was of een silva zijn niets voor mij aangezien ik aan die skill moves minder heb.
De kracht zit hem bij mezelf in diep lopende spelers bereiken of op posession spelen. Ik speel sinds kort altijd dezelfde opstelling 4/4/2 en het is beter iets u eigen te maken dan constant te wisselen.

Ondetussen nog maar 4 tokens, twijfelen of voor die 83+ te gaan of niet mar die is best duur in vergelijking met de 82+. Spelers ga ik niet doen, casillas is interessant maar das de enige plek waar ik een betere icon heb.

Ik ben nu ook aan het twijfelen met die tokens. Eerst dacht ik gewoon voor die packs te gaan maar nu twijfel ik om misschien voor Zambrotta te gaan en dan ook MILINKOVIC-SAVIC WW in de ploeg te zetten ipv Silva en Cancelo. Enkel Zambrotta lukt niet want dan heeft Silva geen vriendje meer.

Tenzij ... ik Silva naar links verhuis en daar dan Cancelo LB zet (een van zijn speciale kaarten die allemaal LBs zijn). Maar daar speelt nu Theo Hernandez IF en die is ook wel goed. Veel te veel mogelijkheden lol. Nu de helft van de fun van dit spel zit hem in die puzzels.

Ik gebruik trouwens ook geen skill moves hoor dat kan ik helemaal niet, dus is niet daarom dat ik het wel voor Silva heb.

Probleem is natuurlijk dat eer ik Zambrotta kan halen we al een maand verder zijn en wie weet wat voor kaarten er ondertussen nog uitkomen. Dus voor het moment ga ik gewoon mijn tokens houden.

Ik begin wel wat te veel CDM SBC's te doen. Ik zit nu met Kanté, Nkunku, Capoué en Sow.

Mijn opstelling is de 433 (5) en schakel ingame over naar de 4222

In doel staat Maingain

Achterlijn is Mendy - Kimpembé - Varane - TAA. Ipv Kimpembé wil ik Niakhaté halen.

Op't middenveld Capoué - Nkunku - Robbie Keane

Vooraan zit ik met potm Vini Jr. - 86 Benzema - SBC Mahrez.

Op de bank: Sow - Defrel - roze Theo Hernandez - RB Antonio - Adidas Bergwijn - Embolo - winter card Junior Messias en obj. Davies.

Welke spelers zouden jullie gebruiken en nog eventuele aankopen?

TAA en Nkunku zijn dat hun Gold kaarten of een van hun speciale? Als het hun gewone zijn ligt daar wel wat makkelijke winst te boeken zonder opnieuw te moeten puzzelen.

Dan toch voor Fifa 22 gegaan en zit nu halverwege seizoen met een eigen gemaakte ploeg. Waar ik in de edities PRE fifa 2020 op ultimate difficulty het te gemakkelijk had en moest bijwerken met sliders om toch maar een uitdaging te hebben, hebben ze de CPU hier een stuk moeilijker gemaakt (helpt ook dat mijn fifa vaardigheid achteruit is gegaan). Big plus hiervoor.

Amuseer me wel tot nu toe

Weekend League is veranderd. Zijn nu meer ranks en de betere rewards hebben nu meer wins nodig dan vroeger. Niet dat het mij veel uitmaakt ik geraak daar toch niet in maar degene die er wil ingeraken zijn precies niet zo tevreden met de aanpassingen. EA wilde blijkbaar iets doen aan het weggeven van wins.

Nieuw persoonlijk record na 11 wedstrijd in Div 2 zit ik al aan mijn 7 wins. Vorige week had ik er 13 nodig (7 in Div 3, 6 in Div 2) de week ervoor ook 13 (allemaal in Div 3). Laatste was een 10-0 zege hoe die ooit in Div 2 was geraakt geen idee, zal de account van zijn broer hebben geleend zeker, wel uitgezeten tot de laatste seconde.

Kom ik nu wel 8 punten te kort voor een play off ticket zeker :(. Wil nog voor de reset een play off serie er doorjagen voor de objective.

EDIT: volgende wedstrijd Benzema alleen op de doelman af plots DCed hij wel zeker. 0-0 na 13' en ik krijg niks zelfs niet de punten voor een gelijkspel.

Laatst bewerkt:
Juist SBC gedaan voor Pandev.
Kben benieuwd hoe die gaat spelen naast Di Natale.

Reviews zeiden slechter dan Arnautovic dus ik heb hem niet gedaan. Als het toch serie A moet zijn had ik al Morata en als ik een spits in sub is het Openda. Starten doe ik met Benzema en Di Natale als CAM.

Reviews zeiden slechter dan Arnautovic dus ik heb hem niet gedaan. Als het toch serie A moet zijn had ik al Morata en als ik een spits in sub is het Openda. Starten doe ik met Benzema en Di Natale als CAM.
Als die ni zo goed is, zet ik Dybala wel terug.
Die deed het eigenlijk wel vrij goed.

(kdoe ni zoveel sbc's dus heb vrij veel spelers da'k ni kan verkopen)

Als die ni zo goed is, zet ik Dybala wel terug.
Die deed het eigenlijk wel vrij goed.

(kdoe ni zoveel sbc's dus heb vrij veel spelers da'k ni kan verkopen)

Dybala is echt goed. Als Benzema en Di Natale moe zijn komen Openda en Dybala erin doet het nog altijd meer dan prima. Ik hoop eigelijk al een tijdje op eens een speciale kaart van Dybala stel u voor dat die nog wat beter wordt dan zijn Gold :o

Terug
Bovenaan