FIFA 22

FIFA 22

Dybala is echt goed. Als Benzema en Di Natale moe zijn komen Openda en Dybala erin doet het nog altijd meer dan prima. Ik hoop eigelijk al een tijdje op eens een speciale kaart van Dybala stel u voor dat die nog wat beter wordt dan zijn Gold :eek:
daar wacht ik ook wel op ja :crazy:

Mijn team (Roy Keane wacht ik af, nog ff mee verder spelen en zien of die mij kan bekoren, anders verkopen en de kaart van Barella kopen)

Laatst bewerkt:
daar wacht ik ook wel op ja :crazy:

Mijn team (Roy Keane wacht ik af, nog ff mee verder spelen en zien of die mij kan bekoren, anders verkopen en de kaart van Barella kopen)

Hoe bevalt die Chiesa u? Lang met zijn gold gespeelt toen ik begon met een zuivere serie A ploeg. Een van de vele opties die ik in mijn hoofd heb is om Chiesa erin te steken samen met een nieuwe CM en Vazquez die een RW is en Silva eruit. Maar Silva heeft me al zoveel opgebracht dat ik het nog niet heb aangedurft om hem eruit te halen.

toppers daar bij ea ! fut champions moeilijker maken en de pro's verder blijven afzuigen

tis een spel voor de elite geworden,ze zouden beter die play off makkelijker maken zodat ik niet elke week tegen freaks moet spelen

Laatst bewerkt:
toppers daar bij ea ! fut champions moeilijker maken en de pro's verder blijven afzuigen

tis een spel voor de elite geworden,ze zouden beter die play off makkelijker maken zodat ik niet elke week tegen freaks moet spelen
Of je probeert beter en beter te worden? Ik haal het ook 90% niet maar die 10% doet dan eens zo goed. Toch leuk u zo challengen.

Hoe bevalt die Chiesa u? Lang met zijn gold gespeelt toen ik begon met een zuivere serie A ploeg. Een van de vele opties die ik in mijn hoofd heb is om Chiesa erin te steken samen met een nieuwe CM en Vazquez die een RW is en Silva eruit. Maar Silva heeft me al zoveel opgebracht dat ik het nog niet heb aangedurft om hem eruit te halen.
kvind die wel vrij goed spelen, beter als de normale kaart en kvond die eigenlijk al super :biglaugh:

eerste 2 rival matches direct 2 mongolen die corner glitchen

edit:3 op 3 nu

triestig volkje

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ze vrijdag WL wat aanpassen playoffs dan toch met het nieuwe seizoen. Er is nog een kleine kans..
De aangepast rewards zijn echt zever, voor mij hoeft het niet meer dan nog niks gepacked dit jaar en ik ga niet nog meer sweaten, playoffs zuigen al genoeg.

close game,kzou hem met rust gelaten hebben bij 4-1 ofso maar die team naam alleen al...prototype van toxic fifa gamer

FHEPG8kXsBUKqy3

Kane (2de keer), Alisson (voor de 5de keer) en Roberton in die 25x81. Cava wel maar liefst is een andere high rating die ik al gehad heb. Emerson en Alisson twee keepers van 89 al elkske keer of 5 gepacked.

Ja 4 wins op 10 matche gaat veel meer volk in WL krijge, moet zegge dikke W van EA dees. Ook nog ma 1250 punte nodig om in play offs te geraken.

Dju zeg, zit daar ne stagiair bij EA hoofdkwartier die wel iets van de game snapt? Dit om het 3 man personeel wat verlof te geven tijdens de kerstperiode ? (2 grafische ontwerpers die elke 2 weken nieuwe kaartjes moeten af hebben, en 1e programmeur die de scripting weer de hoogte injaagt als het wat begint te nivelleren...)

Eerste scheur in hun elite verhaaltje

Dit is dus niet mass pleasing = dus niet wijd gedragen = dus niet goed voor de inkomsten

Welke doordeweekse speler wil geld investeren in packs als ge niet mee moogt doen voor de knikkers? Voor rivals alleen zal het ni zijn ze...

Dju zeg, EA makes sense ofwatte??

Voor mij begint zelf het elite verhaal al bij de gameplay die nog altijd kut is...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan