Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog nooit gespeeld. Maar als het niet te veel werk is wil kk ze eventueel ook wel pakken.Zijn er hier mensen die pro clubs spelen?
Tis eigenlijk om de pro clubs-trophies binnen te halen![]()
Ik heb CL kaartje van Alexander Arnold gekregen ... 89 rating. Goed kaartje maar voorlopig niet echt nodig in men team.Is die party bag wat de moeite? Lijkt mij een grote kans op een zwakke speler?
Volgend seizoen.Nog nooit zo dicht geweest bij de weekend league, verloren met penalties. Ik trap 1 keer op een maand penalties, zuur. Tegen een ploeg met mbappé en 5 icons.
Ik zie nog steeds 24 punten staan bij de nieuwe kwalificaties, dus toch geen 20 punten dan?
Deze kaart gepacked, oordeel zelf: https://www.futbin.com/22/player/21812/junior-firpoIs die party bag wat de moeite? Lijkt mij een grote kans op een zwakke speler?
Als die 3 keer TOTW haalt kan dat nog een goed kaartje worden hoorDeze kaart gepacked, oordeel zelf: https://www.futbin.com/22/player/21812/junior-firpo

.Voeg mij maar toe op psn: flaviooooo81Nog nooit gespeeld. Maar als het niet te veel werk is wil kk ze eventueel ook wel pakken.

Ik heb die gedaan en moet ge gewoon doen. Echte must have. Niet normaal hoe goed die is en ge kunt met die links alle kanten uit. Speel die iets aanvallender met hunter. Voor de prijs moet ge het zeker niet laten. Heb een deel fodder gebruikt en enkel gouden Thiago Silva (6400 coins) kaartje moeten kopen om hem te unlocken.Iemand de Aouar gedaan? Lijkt me een beestig goede kaart 4* 4* met allemaal goede aanvallende stats.
Lekkere speler, staat bij mij in de basis en doet zn werk goed![]()
Carlos Henrique Venancio Casimiro - Prices, Stats & Evolutions | FC22 | FUTBIN
Live price tracker, best evolution paths, in-game stats & SBC links for Casemiro in EA FC22.www.futbin.com
Deze gekregen uit goodiebag.

Past jammer genoeg niet in mijn team. Heb Serie A/Primera Division/PremierLeague beetje teveel gevraagd om er dan ook nog Ligue 1 in te krijgen.Ik heb die gedaan en moet ge gewoon doen. Echte must have. Niet normaal hoe goed die is en ge kunt met die links alle kanten uit. Speel die iets aanvallender met hunter. Voor de prijs moet ge het zeker niet laten. Heb een deel fodder gebruikt en enkel gouden Thiago Silva (6400 coins) kaartje moeten kopen om hem te unlocken.