FIFA 22

FIFA 22

Ik zat met een dilemma. Had kwalificatie al binnen voor WL maar moest nog 1 wedstrijd spelen, wat doe je dan? Spelen voor de objective of de win weg geven forfeit doen en zo coins verliezen. Hij mag aftrappen geeft hij de win wel niet aan mij zeker :D

EA is dus echt met mijn ballen aan het rammelen hé. 2 maand geen enkele win gekregen nu dat ik hem niet nodig heb krijg ik hem :wallbash:

David Silva rulebreaker uit dat party pack. Meh kaartje aanvallend cava ma 2* wf.. heb er toch een hunter opgezet en ga is wat matchen proberen vooraan mee.

Nog nooit gespeeld. Maar als het niet te veel werk is wil kk ze eventueel ook wel pakken.
Voeg mij maar toe op psn: flaviooooo81

Ik heb een pro club gemaakt, dan kunnen we eens proberen.

Als er nog geïnteresseerden zijn, hoe meer hoe liever :)

Ps: PS5 btw

Laatst bewerkt:
Iemand de Aouar gedaan? Lijkt me een beestig goede kaart 4* 4* met allemaal goede aanvallende stats.
Ik heb die gedaan en moet ge gewoon doen. Echte must have. Niet normaal hoe goed die is en ge kunt met die links alle kanten uit. Speel die iets aanvallender met hunter. Voor de prijs moet ge het zeker niet laten. Heb een deel fodder gebruikt en enkel gouden Thiago Silva (6400 coins) kaartje moeten kopen om hem te unlocken.

Ik ben super nerveus voor de prijs van Zlatan wanneer die uit komt...
Die zou recht in mijn team gaan, maar de geleakte stats zijn niet min dus hij zou wel eens duur kunnen worden.
Hoewel Serie A kaarten zelden duur zijn deze Fifa, dus er is nog hoop... Onder de 300k ben ik content.

Idealiter zou ik ook Milinkovic-Savic nog aankopen. Heb nu IF Barella maar ik mis een grote speler op mijn middenveld.

Ik heb die gedaan en moet ge gewoon doen. Echte must have. Niet normaal hoe goed die is en ge kunt met die links alle kanten uit. Speel die iets aanvallender met hunter. Voor de prijs moet ge het zeker niet laten. Heb een deel fodder gebruikt en enkel gouden Thiago Silva (6400 coins) kaartje moeten kopen om hem te unlocken.
Past jammer genoeg niet in mijn team. Heb Serie A/Primera Division/PremierLeague beetje teveel gevraagd om er dan ook nog Ligue 1 in te krijgen.

Als ik al die kaarten zie snap ik wel meer en meer waarom iedereen gewoon Frans gaat het aantal Meta kaarten dat die hebben is niet normaal. Fekir, Kimpembe, FB Benz nu deze.

Divisie 2 en ik ben echt een zeer matig fifa speler.
Vorig jaar niet verder geraakt dan divisie 6.
En nog nooit geplaatst geweest voor de weekend league

Ik heb teammate press op A gezet ipv RB. Vond ik al altijd zo moeilijk dat die op RB stond vlak boven RT die je nodig hebt om te sprinten. Ik moest altijd kiezen tussen sprinten of teammate press nu kan ik beiden doen tegelijk. Bevalt me prima tot nu toe.

Hebben jullie aanpassing aan de controller layout gedaan?

Terug
Bovenaan