Stefan_Gaming_BE
Well-known member
NopeHebben jullie aanpassing aan de controller layout gedaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NopeHebben jullie aanpassing aan de controller layout gedaan?
Ah ok, ik dacht dat dat enkel in sbc was te verdienenbah een van die Winter tokens zit in de weekly Silver objective. Niet veel zin in om daar aan te beginnen. Zijn 24 tokens te verdienen en met 15 heb je al die 10x +85 player pack dus.
Er zouden in totaal 24 tokens te verdienen zijn, je kan er dus wel eentje missen zonder zorgen te maken.Goodie bag hier was 84 Toko Ekambi. We blijven doorgaan op het elan van triestige packs. Ik had deze eigenlijk ook gewoon maar gedaan voor dat token. Heb er tot nu toe 10. Zou dat kunnen kloppen? Zou graag die 15 tokens halen. Die weekly silver moet ik precies dan wel nog doen voor het 11de token tot nu toe
Seg @dadash
Ik zie niet wat ge daar bedoelde met die silver weekly van deze week ...
Ik heb die speciaal unlocked, maar zie niet wat ge bedoelt
Ah goed om weten. Misschien toch eens testen. Heb Kanté zelf ook wel maar Misschien toch ergens handig voor swapsDie Etebo is Kanté light maar spotgoedkoop. Heb nu de TOTW Kante, maar ik twijfel dus om hem te verkopen en Varane te vervangen achteraan voor de ice Joe Gomez.
Nu zie ik wat ge bedoelt, onder milestones![]()
Er valt toch niks te unlocken?
Jeps..Ik heb teammate press op A gezet ipv RB. Vond ik al altijd zo moeilijk dat die op RB stond vlak boven RT die je nodig hebt om te sprinten. Ik moest altijd kiezen tussen sprinten of teammate press nu kan ik beiden doen tegelijk. Bevalt me prima tot nu toe.
Hebben jullie aanpassing aan de controller layout gedaan?

Heb ook zo een jpl ploegske. Van men favo ploeg zijn Seck, Buta en Samatta goed op deze fifaHier 11 winter tokens momenteel, denk dat ik ze allemaal heb. Soms wel lastig te vinden waar ze staan..
Die silver is meestal wel easy. Ik maak elk jaar op het begin een jpl silver team en dat speelt heelngoed hier.
Zijn er nog volgens reddit/forums, kan ff duren maar zullen ze wel fiksen. Zeldzaam dat EA een foutje maakt...Krijg in de companion app elke keer de melding dat ik rivals rewards heb, maar als ik "claim rewards" klik, krijg ik niks.