FIFA 22

FIFA 22

De bobos van EA die dus op de Bahamas in een 8 sterren resort zitten te chillen kregen al schrik dat ze hun Churchill Cohibas niet meer konden aansteken met 100 dollar bills maar met 'maar' van 50 dollar

lmao die mysterie ball wat voor knotsgekke mode is dat

33-3 gewonnen lol die gast speelde met 3 achteraan 2 middenvelders en dan nog het aanvallende type en 5 spitsen/wingers telkens ik de bal had kon ik bijna rechtdoor naar zijn goal lopen

EDIT: ik zat dus gewoon in de verkeerde mode te spelen ik moet in winter wonder zijn :(

Dacht dat die online friendlies voor de tokens nog moeilijkste gingen zijn maar op exact anderhalfuur ben je door zo een one league. Als je 1-0 scoort skippen de meeste, ik snap dat het is om mekaar wat te gunnen maar gaat er ergens wel over. Ik skip pas vanaf 2-0 zene ;-)

Dacht dat die online friendlies voor de tokens nog moeilijkste gingen zijn maar op exact anderhalfuur ben je door zo een one league. Als je 1-0 scoort skippen de meeste, ik snap dat het is om mekaar wat te gunnen maar gaat er ergens wel over. Ik skip pas vanaf 2-0 zene ;-)
Is al van vorig jaar een soort online afspraak om te quiten als iemand scoort. Zo ben je inderdaad er vrij snel door, alleen hebben ze nu ook de objectives voor een bepaald type doelpunt.

Die tokens, houden jullie die bij of wisselen jullie die in?
Kvind wat zonder om ze in te wisselen voor een pack en dan met 10-15 spelers te zitten dat je al hebt ..

En momenteel is Casillas de goedkoopste met 6 tokens ..

Die tokens, houden jullie die bij of wisselen jullie die in?
Kvind wat zonder om ze in te wisselen voor een pack en dan met 10-15 spelers te zitten dat je al hebt ..

En momenteel is Casillas de goedkoopste met 6 tokens ..
Ik ga zien hoe dicht ik bij Zambrotta kan geraken... Als ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken ga ik voor de packs.
Er is op zich geen druk om die op te gebruiken (tenzij uw team echt upgrades nodig heeft natuurlijk).

Ik ga zien hoe dicht ik bij Zambrotta kan geraken... Als ik het gevoel heb dat het niet gaat lukken ga ik voor de packs.
Er is op zich geen druk om die op te gebruiken (tenzij uw team echt upgrades nodig heeft natuurlijk).
Verleiding is gewoon groot om die beste packs te doen als er een goede promo is.

argggg mijn verdediging kan me soms frusteren. Zijn nochtans SS Skriniar en Cordoba maar hoe ze soms gewoon beiden naar de zelfde kant lopen om dezelfde aanvaller te dekken en de andere helemaal vrij te laten ongelooflijk. Blijkbaar is op old gen (waar ik speel, PC) de verdediging een stuk opener dan op new gen.

Nog nooit zo dicht geweest bij de weekend league, verloren met penalties. Ik trap 1 keer op een maand penalties, zuur. Tegen een ploeg met mbappé en 5 icons.

Ik zie nog steeds 24 punten staan bij de nieuwe kwalificaties, dus toch geen 20 punten dan?

godverdomme EA

wl.jpg

Nu gaan ze het makkelijker maken hoor nu ik er net in slaag om op de moeilijke manier me te kwalificeren. Wat een bende rotzakjes zijn het toch daar. Dit hebben ze nu speciaal gedaan om mij te kloten ;)

5e win was echt iets speciaals ik trap af loop met Benzema door geraak aan de achterlijn zet hem strak voor naar het midden voor doel de keeper blokt maar de rebound valt voor de voeten van Di Natale 1-0. De 2-0 was een strafschop. De 3-0 was een goal van Skriniar na een assist van Cordoba ja ja mijn centrale verdedigers, verdedigen kunnen ze niet aanvallen blijkbaar wel, was na een corner daarom stonden ze daar. De 3-1 was met een finesse shot van Dias godbeters vanop 20m of zo schuin voor doel een echte beauty maar Dias dat is toch een centrale verdediger.

EDIT: Futbin zegt dat Dias een longshot heeft van 22 WTF! Precies een Squad Battle op Ultimate.

Terug
Bovenaan